Estic tancant grups de Signal amb l'objectiu de tenir només #DeltaChat.
-
@spla estic totalment convençut (per tu) de les bondats de #DeltaChat però... és que tampoc faig servir gaire whats (sóc un anacoreta
)
-
@spla estic totalment convençut (per tu) de les bondats de #DeltaChat però... és que tampoc faig servir gaire whats (sóc un anacoreta
)
@victormario jo Whatsapp gens
-
@spla ho prefereixes per ser software lliure no pas per temes de privacitat, entenc
-
@spla ho prefereixes per ser software lliure no pas per temes de privacitat, entenc
@jordiCasas sí, sobre tot per això i a més Delta Chat funciona molt i molt bé.
-
@spla el curiós és que jo no tinc ningú dels meus contactes registrats a Signal, i mira que m'agrada el disseny de l'aplicació
-
@spla el curiós és que jo no tinc ningú dels meus contactes registrats a Signal, i mira que m'agrada el disseny de l'aplicació
@mcortinaarpa Signal va molt bé i és de les més segures.
-
@jordiCasas sí, sobre tot per això i a més Delta Chat funciona molt i molt bé.
@spla m'has convençut per provar-la
-
@spla m'has convençut per provar-la
@jordiCasas ja diràs!
-
@mcortinaarpa Signal va molt bé i és de les més segures.
@spla A Signal tinc el veí de darrere i a un que li llogava una plaça d'aparcament. @mcortinaarpa
-
)
@victormario @spla Com puc importar els contactes de Telegram o del telèfon a Delta Chat? Igual no té massa sentit, aquesta pregunta perquè els dec haver de convidar compartint el QR.
-
@victormario @spla Com puc importar els contactes de Telegram o del telèfon a Delta Chat? Igual no té massa sentit, aquesta pregunta perquè els dec haver de convidar compartint el QR.
@miquelmt no es pot, cal QR @victormario