Estic buscant un transformador o USB hub on hi pugui connectar uns 4 RPi sense problemes de potència.
-
Estic buscant un transformador o USB hub on hi pugui connectar uns 4 RPi sense problemes de potència. Algun suggeriment?
-
Estic buscant un transformador o USB hub on hi pugui connectar uns 4 RPi sense problemes de potència. Algun suggeriment?
@Parufito tinc aquest de la marca VEMONT, un Hub USB Actiu 3.0 amb font d'alimentació, distribuidor USB de 7 Ports i càrrega intel·ligent amb 5 V/3 A, divisor amb interruptor individual i cable de 1,2 m de llarg.
Hi tinc connectat un disc dur SSD per la Raspberry Pi 4B perquè la rpi no podia alimentar-lo. Va perfecte. -
@Parufito tinc aquest de la marca VEMONT, un Hub USB Actiu 3.0 amb font d'alimentació, distribuidor USB de 7 Ports i càrrega intel·ligent amb 5 V/3 A, divisor amb interruptor individual i cable de 1,2 m de llarg.
Hi tinc connectat un disc dur SSD per la Raspberry Pi 4B perquè la rpi no podia alimentar-lo. Va perfecte.@spla gràcies! Me'l miro!
-
@spla gràcies! Me'l miro!
@Parufito de res!