Reconec que possiblement no hagués aconseguit encertar en idear aquesta consulta recursiva que em soluciona obtenir el context d'un tut concret, el seu context.
-
Reconec que possiblement no hagués aconseguit encertar en idear aquesta consulta recursiva que em soluciona obtenir el context d'un tut concret (fil), el seu context. En la captura la consulta que retorna els antecedents.
M'ha ajudat una IA. -
Reconec que possiblement no hagués aconseguit encertar en idear aquesta consulta recursiva que em soluciona obtenir el context d'un tut concret (fil), el seu context. En la captura la consulta que retorna els antecedents.
M'ha ajudat una IA.@spla
bravo!
-
@spla
bravo!
@alvar el meu cervell no donava per més
les IA tenen la seva utilitat.
-
@alvar el meu cervell no donava per més
les IA tenen la seva utilitat.
@spla és cert, per fer "pair programming" pot ser una eina interessant. Pero també te la poden jugar.
-
@spla és cert, per fer "pair programming" pot ser una eina interessant. Pero també te la poden jugar.
@alvar cal assegurar-se bé
-
M'ha ajudat una IA.@spla Als meus temps de Postgresql la recursivitat no existia. Estic ben rovellat. La IA pot ser un bon company de viatge.