Cap a l'hospital que m'han cridat de la residència que tinc a la mare allí!!🥹, espere no siga res greu ( panxa inflada i dolor) ,ho vinc a dir perquè sols de vore telèfon d'on venia la cridada jo ja estic mal dela por a rebre males notícies 😅,mai est...
-
Cap a l'hospital que m'han cridat de la residència que tinc a la mare allí!!🥹, espere no siga res greu ( panxa inflada i dolor) ,ho vinc a dir perquè sols de vore telèfon d'on venia la cridada jo ja estic mal dela por a rebre males notícies
,mai estem preparats per aquestes coses!!.
-
Cap a l'hospital que m'han cridat de la residència que tinc a la mare allí!!🥹, espere no siga res greu ( panxa inflada i dolor) ,ho vinc a dir perquè sols de vore telèfon d'on venia la cridada jo ja estic mal dela por a rebre males notícies
,mai estem preparats per aquestes coses!!.
@nan desitjo que no sigui res greu. Escalf!🫂
-
@nan desitjo que no sigui res greu. Escalf!🫂
@Caelumtangi @R molt bé!!,ja està altra volta a la residencia, en tres hores analítica i proves fetes i donada d'alta, també he de dir q he vist gent coneguda a sala espera esperant desde les 11.
-
@Caelumtangi @R molt bé!!,ja està altra volta a la residencia, en tres hores analítica i proves fetes i donada d'alta, també he de dir q he vist gent coneguda a sala espera esperant desde les 11.
@nan acabo de llegir tot això
molt content que hagi estat només un esglai -