Bon dia,
-
Bon dia,
Algú podria posar llum a la foscor del cas d'èxit personal (?) Ustrell.
-
Bon dia,
Algú podria posar llum a la foscor del cas d'èxit personal (?) Ustrell.
@vmateusimeon bon dia, endolls polítics a dojo suposo, però a veure si algú en sap més.
-
@vmateusimeon bon dia, endolls polítics a dojo suposo, però a veure si algú en sap més.
@spla són d'aquelles coses que sembla que ningú es pregunti però que molts hi vegin interrogants.
-
@spla són d'aquelles coses que sembla que ningú es pregunti però que molts hi vegin interrogants.
@vmateusimeon per mi tambe és un misteri que tingui tant èxit quan no ens agrada a ningú.
-
@vmateusimeon per mi tambe és un misteri que tingui tant èxit quan no ens agrada a ningú.
@spla a part que agradi més o menys, la curiositat trobo que està en entendre que amb la seva joventut ocupi espais tan centrals amb uns formats tan suats.
-
@spla a part que agradi més o menys, la curiositat trobo que està en entendre que amb la seva joventut ocupi espais tan centrals amb uns formats tan suats.
@vmateusimeon un misteri tot plegat
-
@vmateusimeon un misteri tot plegat
@spla @vmateusimeon a mi, des del primer dia m’ha semblat un endollat polític 100%. Un altre peó en l’espanyolització de TV3…
-
@spla @vmateusimeon a mi, des del primer dia m’ha semblat un endollat polític 100%. Un altre peó en l’espanyolització de TV3…
@ben @spla @vmateusimeon
Quan ens passa això, és que potser no apuntem bé cap a on hem de mirar...la seva dona és productora de TV3...i no, no es van conèixer a TV3, crec recordar de Catalunya Ràdio... DIUEN
No en tinc ni idea! només sé que l'he vist un parell de vegades a TV3 i com que no. Però això va a gustos + share televisiu. -
@ben @spla @vmateusimeon
Quan ens passa això, és que potser no apuntem bé cap a on hem de mirar...la seva dona és productora de TV3...i no, no es van conèixer a TV3, crec recordar de Catalunya Ràdio... DIUEN
No en tinc ni idea! només sé que l'he vist un parell de vegades a TV3 i com que no. Però això va a gustos + share televisiu.@Caelumtangi @spla @vmateusimeon potser tens raó @Caelumtangi , però els pocs talls que he vist dels seus programes deixen clar quin tipus de públic busca, crec jo…. A part d’una professionalitat més que dubtosa, al meu parer…
-
@Caelumtangi @spla @vmateusimeon potser tens raó @Caelumtangi , però els pocs talls que he vist dels seus programes deixen clar quin tipus de públic busca, crec jo…. A part d’una professionalitat més que dubtosa, al meu parer…
@ben no puc opinar tant perquè no el segueixo, si que he vist talls de programes seus per xarxes socials quan hi ha hagut alguna polèmica, però bé algú l'hi ha d'agradar @spla @vmateusimeon