En la versió de desenvolupament de Mastodon ja es pot configurar qui pot #citar els nostres tuts.
-
En la versió de desenvolupament de Mastodon ja es pot configurar qui pot #citar els nostres tuts.
En la propera versió v4.4.0 es podran rebre tuts citats i en la següent, la v4.5.0, ja podrem citar els tuts d'altres usuaris (si ens ho permeten). -
En la propera versió v4.4.0 es podran rebre tuts citats i en la següent, la v4.5.0, ja podrem citar els tuts d'altres usuaris (si ens ho permeten).@spla Em sembla una molt bona implementació a nivell privacitat dels citats. Has pogut veure quina gestió de les notificacions hi haurà al respecte?
-
C caelumtangi@mastodont.cat shared this topic
-
En la propera versió v4.4.0 es podran rebre tuts citats i en la següent, la v4.5.0, ja podrem citar els tuts d'altres usuaris (si ens ho permeten).@spla i com ho faran a nivell UI, amb un botó diferent nou per allà on hi ha els de respondre i reenviar? Hi ha algun mockup a la vista?
-
@spla i com ho faran a nivell UI, amb un botó diferent nou per allà on hi ha els de respondre i reenviar? Hi ha algun mockup a la vista?
@papapep haurem
d'esperar però suposo que hi haurà un nou icona a prop del de respondre.
Encara no hi ha cap maqueta. -
@spla Em sembla una molt bona implementació a nivell privacitat dels citats. Has pogut veure quina gestió de les notificacions hi haurà al respecte?
@nandeth també em sembla bona. No, no he vist res de com ho notificarà.