Avui fa una tarda d'òpera.
-
Avui fa una tarda d'òpera. Llisco els dits al contingut de la casa i tot està al seu lloc, atent. Les aspes del ventilador comencen a girar i oh mio babbino caro…
@Caelumtangi
estàs rexafa!!!
-
Avui fa una tarda d'òpera. Llisco els dits al contingut de la casa i tot està al seu lloc, atent. Les aspes del ventilador comencen a girar i oh mio babbino caro…
@Caelumtangi massa carregat el cigaló de després de dinar?
-
@Caelumtangi acabo de sortir de la dutxa i em sembla adient aquesta imatge.
-
@Caelumtangi acabo de sortir de la dutxa i em sembla adient aquesta imatge.
@vmateusimeon la teva imatge en pilotes sortint de la dutxa ens alegra el vespre. Gràcies
@Caelumtangi -
@vmateusimeon la teva imatge en pilotes sortint de la dutxa ens alegra el vespre. Gràcies
@Caelumtangi@jordiCasas @Caelumtangi fa dues setmanes així estava la parra...
-
@jordiCasas @Caelumtangi fa dues setmanes així estava la parra...
@nan @vmateusimeon @jordiCasas
!! no sé què dir! penso que se m'ha mal interpretat el tut
, però sortir de la dutxa + sentir òpera + posar-se sota el ventilador, no és mala idea!
-
@nan @vmateusimeon @jordiCasas
!! no sé què dir! penso que se m'ha mal interpretat el tut
, però sortir de la dutxa + sentir òpera + posar-se sota el ventilador, no és mala idea!
@nan @vmateusimeon @jordiCasas ostitú, que ara m'he autollegit el meu propi tut i sí, és molt ambigu
-
@Caelumtangi massa carregat el cigaló de després de dinar?
@jordiCasas
que no beeeec!
-
@nan @vmateusimeon @jordiCasas ostitú, que ara m'he autollegit el meu propi tut i sí, és molt ambigu
@Caelumtangi sí, la veritat és que encaixa amb... no ho diré. Aviam, llisques els dits, sues, el ventilador, lo tuyo bambino que rima amb ...
@vmateusimeon donem gràcies que les fulles de la parra són grans. Osti tú, quin goig de botim.
-
@Caelumtangi sí, la veritat és que encaixa amb... no ho diré. Aviam, llisques els dits, sues, el ventilador, lo tuyo bambino que rima amb ...
@vmateusimeon donem gràcies que les fulles de la parra són grans. Osti tú, quin goig de botim.
@jordiCasas @vmateusimeon @nan
Bon dia x3 ! que sueu molt! -
@jordiCasas @vmateusimeon @nan
Bon dia x3 ! que sueu molt!@Caelumtangi @jordiCasas @nan això ja ho fem, ja.
Bon dia!