Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse

FòrumCAT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. La millor proposta per aquest estiu!

La millor proposta per aquest estiu!

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
3 Posts 2 Posters 0 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • xbermusic@piano.catX This user is from outside of this forum
    xbermusic@piano.catX This user is from outside of this forum
    xbermusic@piano.cat
    wrote last edited by xbermusic@piano.cat

Ara que ja es estiu i per fi tenim temps, des de //piano.cat et fem la que sens dubte serà la millor proposta que et faran ja no en aquest estiu, sinó en tot l'any!

Uneix-te a //piano.cat i gaudeix d'un espai en català on conèixer altres amants de la música, compartir experiències, partitures, consells, mostrar la teva música, i tot el que vulguis (no garantim que lliguis al fòrum, però participar-hi et farà molt més interessant i atractiu)

Per fer-ho encara millor, hem decidit llençar la casa per la finestra i fer aquest fòrum gratuït! (de fet sempre ho ha estat, però de vegades cal dir les obvietats com si fossin notícia)

Així que aprofita aquesta oferta només disponible per temps il·limitat i uneix-te a la més gran, millor, i única comunitat en català d'amants del piano de tot el fedivers!

El piano sempre sona millor en català, vine i comprovar-ho a lpiano.cst.

T'esperem!

1 Reply Last reply
    1
    0
    • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat shared this topic
    • rierol@mastodont.catR This user is from outside of this forum
      rierol@mastodont.catR This user is from outside of this forum
      rierol@mastodont.cat
      wrote last edited by

@xbermusic

Ajudaria trobar-hi coses pràctiques:

1. Estic de viatge per Catalunya i necessito pianos. A on n'hi ha? Quins conservatoris, o biblioteques, o casals, tenen sales amb piano que es puguin reservar?

2. Els venedors en línia van plens de pianos plegables i baratets, però no es poden provar enlloc. Algú els ha provat, i quins paguen la pena de comprar?

3. Busquem classes de piano per a l'estiu, si pot ser diàries encara que siguin de 30 minuts. On trobo a qui pugui donar-ne?

xbermusic@piano.catX 1 Reply Last reply
      0
      • rierol@mastodont.catR rierol@mastodont.cat

@xbermusic

Ajudaria trobar-hi coses pràctiques:

1. Estic de viatge per Catalunya i necessito pianos. A on n'hi ha? Quins conservatoris, o biblioteques, o casals, tenen sales amb piano que es puguin reservar?

2. Els venedors en línia van plens de pianos plegables i baratets, però no es poden provar enlloc. Algú els ha provat, i quins paguen la pena de comprar?

3. Busquem classes de piano per a l'estiu, si pot ser diàries encara que siguin de 30 minuts. On trobo a qui pugui donar-ne?

xbermusic@piano.cat
        wrote last edited by

rierol@mastodont.cat

Abans que res, moltes gràcies per la teva aportació. Em sembla molt interessant i em convida a reflexionar sobre el fòrum mateix.

La primera i la tercera part podrien gairebé anar juntes. Un cercador de professors o de serveis de lloguer de pianos, i qui diu això podria dir afinadors, restauradors, etc.

En aquest punt hi ha dues reflexions, que probablement calgui revisar per la meva part:

• Volia evitar que //piano.cat es convertís en un lloc on jo fes propaganda d'allò que jo conec, i per tant he contactat professionals de tot tipus (no només professors i escoles) per oferir-los aquesta plataforma, fins i tot oferint la possibilitat de tenir una categoria privada per la seva escola, fins ara sense èxit, com has pogut comprovar.
        • Google. Paga la pena que jo faci un llistat extret d'una cerca de Google? Crec que la majoria farà servir el cercador directament, que és més potent, té més abast i sempre estarà més actualitzat que piano cat. Tornant al punt anterior, si hagués aconseguit engrescar professionals i escoles sí seria més fàcil i justificable no només en tenir un llistat, sinó probablement fer un mapa i categoritzar la oferta, però malauradament no ha estat així

Respecte a les ressenyes, és una derivada directa del fet de no haver-hi membres a la comunitat. Sí en som 10 és probable que ningú els hagi provat i et pugui dir res, si en som 100 és probable que ja puguis tenir una resposta, si en som 1000 és segur que en tindries vàries.

Resumint, no hi ha aquesta informació (ni molta altra) que seria útil perquè no hi ha gent. I no hi ha gent perquè no els he sabut engrescar, no té més misteri. Espero ser capaç de canviar la situació i que ens puguem convertir en el lloc on trobar aquesta informació pràctica que efectivament seria tan útil per tothom

Gràcies un altre cop per la teva reflexió, que de ben segur m'ajudarà a fer que //piano.cat és converteixi en el lloc de trobada que a tots ens agradaria.

1 Reply Last reply
        0
        Reply
        • Reply as topic
        Log in to reply
        • Oldest to Newest
        • Newest to Oldest
        • Most Votes

• Login

• First post
          Last post
        0