Des de fa molts dies estic provant #AppleIntelligence en el Mac (perquè les restriccions europees no li afecten) i és sorprenentment espectacular el que fa.
-
Des de fa molts dies estic provant #AppleIntelligence en el Mac (perquè les restriccions europees no li afecten) i és sorprenentment espectacular el que fa.
Apple Intelligence no és un IA com les altres, és una sèrie d'eines que s'executen en el propi dispositiu que milloren molt la funcionalitat de diverses apps. -
Apple Intelligence no és un IA com les altres, és una sèrie d'eines que s'executen en el propi dispositiu que milloren molt la funcionalitat de diverses apps.@spla És com si parlares de na Cortana, però el projecte original del finestretes
-
@spla És com si parlares de na Cortana, però el projecte original del finestretes
@violistevalencia desconec Cortana. Fa anys quan la van afegir vaig veure que volia que la fes servir un d'aquells dies que per avorriment vaig engegar Windows que encara tinc en un racó del disc dur. Vaig dir que no volia provar-la
-
Apple Intelligence no és un IA com les altres, és una sèrie d'eines que s'executen en el propi dispositiu que milloren molt la funcionalitat de diverses apps.@spla ens poses un exemple?
-
@spla ens poses un exemple?
@robertgarrigos ho faré quan estigui al portàtil
-
@robertgarrigos ho faré quan estigui al portàtil
@robertgarrigos he posat tres exemples sota la etiqueta #AppleIntelligence