Us han fet mai el control de les mans a l'aeroport?
-
Quan "pites", una persona et passa una màquina escàner per damunt de les mans.
És un control de detecció de residus d'explosius/productes químics.(No porto les ungles pintades, ni anells, ni res de res.... i em rento les mans amb sabó
️ Suposo que és aleatòri...)
@Caelumtangi si et rentes les mans amb sabó de glicerina i després toques boletes de nitrogen per les plantes, creieu que saltarà un fals positiu per dinamita (nitroglicerine)?
-
@Caelumtangi si et rentes les mans amb sabó de glicerina i després toques boletes de nitrogen per les plantes, creieu que saltarà un fals positiu per dinamita (nitroglicerine)?
@asllop @Caelumtangi però I per que uses nitroglicerina per rentar-te les mans?
-
This post is deleted!
@nan
️!!!!!
-
@asllop no ho penso provar
!!!
-
@asllop @Caelumtangi però I per que uses nitroglicerina per rentar-te les mans?
@VallesaNorteny jo m'he ensabonat les mans en un lavabo públic, a saber què portava al sabó!
@asllop -
@VallesaNorteny jo m'he ensabonat les mans en un lavabo públic, a saber què portava al sabó!
@asllopThis post is deleted! -
Quan "pites", una persona et passa una màquina escàner per damunt de les mans.
És un control de detecció de residus d'explosius/productes químics.(No porto les ungles pintades, ni anells, ni res de res.... i em rento les mans amb sabó
️ Suposo que és aleatòri...)
@Caelumtangi pel tema drogues? Si, i tots els cops que pitava tenia els seus motius xD
-
@Caelumtangi pel tema drogues? Si, i tots els cops que pitava tenia els seus motius xD
@pancake
( no bec ni em drogo i tampoc faig de mula
)
-
@pancake
( no bec ni em drogo i tampoc faig de mula
)
@Caelumtangi molt malament!