Els de l'#ANC amb banderetes i els pro palestins aturant #LaVuelta25 a cada ciutat.
-
Els de l'#ANC amb banderetes i els pro palestins aturant #LaVuelta25 a cada ciutat.
Ni un paper a terra... -
S spla@mastodont.cat shared this topic
-
Ni un paper a terra...@raulmagdalena hi ha qui aixeca la bandera de Palestina però mai aixeca la senyera 🫤
-
@raulmagdalena hi ha qui aixeca la bandera de Palestina però mai aixeca la senyera 🫤
@spla @raulmagdalena en sé d'alguns que qualsevol bandera forània és bona: Saharauis, Tíbet, Palestina... Excepte la nostra.
-
@spla @raulmagdalena en sé d'alguns que qualsevol bandera forània és bona: Saharauis, Tíbet, Palestina... Excepte la nostra.
@GelatDeTramussos sí, no hi ha manera... @raulmagdalena
-
@GelatDeTramussos sí, no hi ha manera... @raulmagdalena
@spla @raulmagdalena encara recordo una mani propalestina nostrada on crec recordar que es va fer onejar la bandera groga de Hamàs. Si això no és passar-se de frenada, jo ja no sé...
-
@spla @raulmagdalena encara recordo una mani propalestina nostrada on crec recordar que es va fer onejar la bandera groga de Hamàs. Si això no és passar-se de frenada, jo ja no sé...
@GelatDeTramussos barreja mental, alguns son bons DJ @raulmagdalena
-
@GelatDeTramussos @spla @raulmagdalena és ben estrany. Jo conec força gent que és independentista i al mateix temps defensa la independència de Sàhara, recolza el poble palestí, etc.
-
Ni un paper a terra...raulmagdalena@mastodont.cat Són mobilitzacions molt diferents.
La ANC vol visibilitzar l'independentisme i anar en contra del col·lonialisme que sota acollir qualsevol esdeveniment espanyol.
L'altra pretén fer boicot a la delegació Israeliana. No tenen res en contra de La Vuelta.