El meu portàtil ideal seria pantalla de 17 polzades, processador Arm, disc dur M2 de 2TB i 64GB de RAM.
-
El meu portàtil ideal seria pantalla de 17 polzades, processador Arm, disc dur M2 de 2TB i 64GB de RAM. Sistema operatiu Linux o sense sistema operatiu.
Ningú el fa. -
El meu portàtil ideal seria pantalla de 17 polzades, processador Arm, disc dur M2 de 2TB i 64GB de RAM. Sistema operatiu Linux o sense sistema operatiu.
Ningú el fa.@spla això no és un portàtil, és un portable.
-
@spla això no és un portàtil, és un portable.
@s0uto portable en carretó
-
@s0uto portable en carretó
@spla jo vaig ternir un macbook pro de 16. Cagada. Sempre millor un sobretaula y si realmente cal un portàtil que sigui portatil de veritat.
-
@spla jo vaig ternir un macbook pro de 16. Cagada. Sempre millor un sobretaula y si realmente cal un portàtil que sigui portatil de veritat.
@s0uto el meu macbook de 16 mai surt de casa però és genial per tenir-lo damunt les cames quan estic al sofà perquè no s'escalfa gens, ni carregant la bateria ho fa, bateria que em dura més de 10 hores.
-
@s0uto el meu macbook de 16 mai surt de casa però és genial per tenir-lo damunt les cames quan estic al sofà perquè no s'escalfa gens, ni carregant la bateria ho fa, bateria que em dura més de 10 hores.
@spla doncs per aixo millor un Macbook Air, no?
-
@spla doncs per aixo millor un Macbook Air, no?
@s0uto segurament però ja em va bé tenir tots els ports externs
-
@s0uto segurament però ja em va bé tenir tots els ports externs
@spla doncs si vols ports amb el pro de 14 ja faries. A la feina estic preparant M4Pro16" per alguns users i em sembla massa gros.
-
@spla doncs si vols ports amb el pro de 14 ja faries. A la feina estic preparant M4Pro16" per alguns users i em sembla massa gros.
@s0uto 16 polzades ja em sembla petita, voldria de 17 però no el feien (ni el faran). 14 és massa petit per mi.