Ja fa setmanes que m'agrada el minimalisme de l'aplicació oficial de Mastodon, té just el necessari per a tenir una bona experiència d'ús.
-
Ja fa setmanes que m'agrada el minimalisme de l'aplicació oficial de Mastodon, té just el necessari per a tenir una bona experiència d'ús.
A més, ajudo a millorar-la quan hi detecto alguna incidència. -
A més, ajudo a millorar-la quan hi detecto alguna incidència.@spla A mi a iOS em falla quan torno a la línia principal: queda en blanc. En un iPhone SE 3. Ja fa setmanes o un parell de mesos d’això.
-
@spla A mi a iOS em falla quan torno a la línia principal: queda en blanc. En un iPhone SE 3. Ja fa setmanes o un parell de mesos d’això.
@Rierol també em passa, refrescant-la ja carrega tot.
-
C caelumtangi@mastodont.cat shared this topic
-
@Rierol també em passa, refrescant-la ja carrega tot.
@spla Sí, però ho he de fer contínuament. Es fa pesat. I em sorpren que encara no ho hagin resolt.
-
@spla Sí, però ho he de fer contínuament. Es fa pesat. I em sorpren que encara no ho hagin resolt.
@Rierol no fa massa que tenen un nou desenvolupador que està endreçant incidències pendents, cal paciència.