Si hi ha un tal Pau Cabot a Mastodont, fes el favor de blocar-me.
-
replied to nan@mastodont.cat last edited by
@nan no recordava per què vaig deixar de modificar la Viquipèdia en català i ara recorde per què.
-
replied to khamsin@mastodont.cat last edited by
-
replied to mariusmm@mastodont.cat last edited by
@mariusmm @nan hi ha un altre que és millor persona, un tal Francesc Fort. L'article estava pensant en fer-ho en castellà, però al vore tantes errades i falta d'informació en català havia decidit modificar tota la pàgina. Una de les errades és que els enllaços externs són dues notícies de premsa tirades ahi sense cap context
-
-
-
-
@viquipedia algú pot explicar això? Perquè talment sembla que aquest personatge està fent molt de mal al projecte i a la llengua @mariusmm @khamsin @nan
-
replied to asllop@mastodont.cat last edited by
@asllop @viquipedia @mariusmm @khamsin @nan jo també he tingut alguna enganxada forta amb els patrulladors. La intolerància i el compliment de la norma fins el paroxisme més malaltís hi abunden. I també els debats eterns i numantins. És esgotador i comprenc que molts desistiu. També vaig estar molts anys sense editar. Ara fa temps que hi he tornat i sembla que les edicions que faig me les respecten.
-
replied to dgil@mastodont.cat last edited by
@dgil @asllop @viquipedia @khamsin @nan Això mateix, jo vaig decidir no perdre més energia discutint o provant de salvar pàgines que les esborraven si o si.
-
@asllop @viquipedia @mariusmm @khamsin @nan tingueu sempre present això
https://ca.wikipedia.org/wiki/Viquip%C3%A8dia%3AEls_cinc_pilars?wprov=sfla1
Per a plantar-ho als morros de qui faci falta. Sobretot l'últim pilar. Hi ha gent que li dones poder i es tiranitza. Quan us passi això, obriu debat a La Taberna i demaneu ajuda.
-
@dgil @asllop @viquipedia @khamsin @nan Jo només puc dir que no va funcionar el meu cas.
-
@dgil @asllop @viquipedia @mariusmm @nan jo ara mateix no tinc ni ganes, perquè puc entendre que altra cosa me la tomben, però ampliar informació d'una cosa que se i que a més a més millorava l'article actual que té errades no. Perquè a banda anava a ampliar més informació un altre dia i ara doncs que els hi donen pel cul. El Wikidata no ho ha canviat el tio este.