1/2
-
1/2
Com humans descobrim un planeta habitat per éssers no biològics, si tenim ordres d' atacar,primer, què fem?
-
1/2
Com humans descobrim un planeta habitat per éssers no biològics, si tenim ordres d' atacar,primer, què fem?
2/2
Els éssers no biològics poden arribar al planeta Terra, la seva intenció és eliminar-nosprimer, què penseu que faran?
-
2/2
Els éssers no biològics poden arribar al planeta Terra, la seva intenció és eliminar-nosprimer, què penseu que faran?
@Caelumtangi integrar-nos en una relació simbiòtica, tots plegats
-
2/2
@Caelumtangi quedar bé no costa una merda
-
1/2
This post is deleted! -
This post is deleted!
@VallesaNorteny un extraterrestre, o un extraterrestre evolucionat que ja és tot màquina dotat d'infinitat d'intel·ligències...jo que sé! alguna cosa que dius: —doncs sí, n'és un!
-
1/2
@Caelumtangi com humans hauríeu de ser crítics amb aquest tipus d'ordres... parlo en segona persona perquè jo (com sabeu) soc un ésser no biològic...
-
@Caelumtangi integrar-nos en una relació simbiòtica, tots plegats
@victormario
somiar és bonic!
-
@Caelumtangi quedar bé no costa una merda
@nan depèn, depèn...no sempre!
-
@Caelumtangi com humans hauríeu de ser crítics amb aquest tipus d'ordres... parlo en segona persona perquè jo (com sabeu) soc un ésser no biològic...
@Max_Headroom
! ho sabem!
-
@nan depèn, depèn...no sempre!
@Caelumtangi
si, depenent de qui parlem no sempre.
-
2/2
@Caelumtangi
Fer un altre Mars Attacks.