Amb els anys aprens a conviure --i a tolerar-- amb aquelles persones que sempre frenaran les teves aspiracions.
-
Amb els anys aprens a conviure --i a tolerar-- amb aquelles persones que sempre frenaran les teves aspiracions. Aspiracions que, d'altra banda, serien un benefici comú.
-
Amb els anys aprens a conviure --i a tolerar-- amb aquelles persones que sempre frenaran les teves aspiracions. Aspiracions que, d'altra banda, serien un benefici comú.
@dgil
A vegades crec que li donen un viabilitat a aquells punts d, inflexió que podrien esfonsar-te després d,un ascens massa trepidant, però esta clar que els pobres no naixem al rovell de l,ou i hem de valorar la companyia del conjunt que també ens ensenya a ser forts i insistents.🤫 -
@dgil
A vegades crec que li donen un viabilitat a aquells punts d, inflexió que podrien esfonsar-te després d,un ascens massa trepidant, però esta clar que els pobres no naixem al rovell de l,ou i hem de valorar la companyia del conjunt que també ens ensenya a ser forts i insistents.🤫@Kaiz així com tolero aquestes persones, també he après a no defallir, a que el camí mai és recte, i a aconseguir els objectius que m'he proposat.
-
@Kaiz així com tolero aquestes persones, també he après a no defallir, a que el camí mai és recte, i a aconseguir els objectius que m'he proposat.
@dgil
Estas a una terra complexa, potser un dia m,apropo i tot, cert es que baixo sovint, recoi, no havia llegit la teua bio, quin paio curios has de ser. -
@dgil
Estas a una terra complexa, potser un dia m,apropo i tot, cert es que baixo sovint, recoi, no havia llegit la teua bio, quin paio curios has de ser.@Kaiz d'on ets?
-
@Kaiz d'on ets?
@dgil
Amposti/ Morellenc també visc entre 2 mons. -
@dgil
Amposti/ Morellenc també visc entre 2 mons.@Kaiz Morella i els Ports són una terra meravellosa. De fet, sóc un ebrenc d'adopció, vaig aterrar aquí als 26.
-
@Kaiz Morella i els Ports són una terra meravellosa. De fet, sóc un ebrenc d'adopció, vaig aterrar aquí als 26.
@dgil
Ja esta bé, i si que ho son, i per ser català un s,ha de fer, allò de Pujol ja ens sap a aigualir el vi, i com em diria un valencià a tots la terra ens adopta com a fills predilectes amb una sola condició. -
@dgil
Ja esta bé, i si que ho son, i per ser català un s,ha de fer, allò de Pujol ja ens sap a aigualir el vi, i com em diria un valencià a tots la terra ens adopta com a fills predilectes amb una sola condició.@Kaiz bé, sempre que puc dic que aquest terra m'ha donat dues filles. I no hi ha més arrel que aquesta.