Desitjo amb totes les meves forces que el programador @ZiZ no navegui pel Fedivers.
-
Desitjo amb totes les meves forces que el programador @JackZiz no navegui pel Fedivers.
Amb la quadrilla dels Zizians-LaSota, veure els seus "caretos" i la relació de la IA i el confrontament dels dos hemisferis...
Sort que encara és de dia i veig llum al carrer, això és massa per mi.
M'he cagxx de por (literalment)@Caelumtangi el món està ple de sonats, i cada dia més
-
@Caelumtangi com deia un humorista finès, als USA sempre hi fan les coses molt a l'extrem. Investiguen sobre coses científiques i tenen les millors ments (d'arreu del món) i porrons de recursos. I també ho fan per l'altra banda del mirall: els seus penjats estan molt, molt, moltíssim penjats. Son capaços de deixar la ficció enrere un i altre cop.
@papapep són d'extrems! quina colla de penjats!
-
@Caelumtangi el món està ple de sonats, i cada dia més
@Crike Sonadíssims! per una sèrie, surten tots els elements per seguir-la, inclús IA + Sillicon Valley!
️
-
Desitjo amb totes les meves forces que el programador @JackZiz no navegui pel Fedivers.
Amb la quadrilla dels Zizians-LaSota, veure els seus "caretos" i la relació de la IA i el confrontament dels dos hemisferis...
Sort que encara és de dia i veig llum al carrer, això és massa per mi.
M'he cagxx de por (literalment)This post is deleted! -
This post is deleted!
@nan
po zi!
-
@nan
po zi!
This post is deleted! -
This post is deleted!
@nan ni ho vull zaber! quina por de secta!
-
@nan ni ho vull zaber! quina por de secta!
This post is deleted! -
This post is deleted!
@nan només em falta això!
quan em toqui menjar-ne pensar amb aquest flipat!
-
@nan només em falta això!
quan em toqui menjar-ne pensar amb aquest flipat!
This post is deleted!