Hi ha una campanya en marxa a nivell global per a #migrar de Whatsapp a #DeltaChat aquest proper dia 1 de febrer del 2025.
-
tonet001@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla merci!!!
-
annacraix@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla
A mi tot plegat, m'enganxa amb una mica massa de "joventut acumulada" (com diu una meva amiga) que si no... em passo la noviolència per ...
PRRRFFFFFGGH! -
spla@mastodont.catreplied to tonet001@mastodont.cat last edited by
@tonet001 de res!
-
-
spla@mastodont.catreplied to annacraix@mastodont.cat last edited by
@AnnaCraix segurament perquè el nom abans de la @ és aleatori quan et fas un compte però va bé fer servir la opció afegir un segon dispositiu (molt fàcil) i tens copia amb tot sincronitzat @qualcu
-
-
enginydigital@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla a Deltachat no et suggereix quins dels teus contactes l’estan utilitzant oi? Com si ho fa Whatsapp i Telegram
-
icaria36@social.anartist.orgreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla @qualcu @AnnaCraix especialment l'experiència d'usuària de les apps mòbils no tenen comparació des del punt de vista de la majoria d'amistats i familiars non-tech. Delta Chat té bones apps per a Android i iOS. Les apps XMPP per a Android no són tan fluïdes i en general són més per geeks. I les de iOS tenen encara més mancances. Estan millorat però jo estic recomanant Delta Chat als meus contactes i se la instal·len i la utilitzen sense problemes. Explico més a #VamonosJuntasDelWA
-
spla@mastodont.catreplied to icaria36@social.anartist.org last edited by
@icaria36 sí, el primer que notes amb Delta Chat és que és molt fàcil d'emprar i l'aplicació està molt ben feta. Molt recomanable.
@qualcu @AnnaCraix -
annacraix@mastodont.catreplied to qualcu@mastodont.cat last edited by
-
spla@mastodont.catreplied to annacraix@mastodont.cat last edited by
@AnnaCraix un protocol de missatgeria instantània i federada on pots muntar si vols el teu propi servidor i interaccionar amb qualsevol persona d'altres servidors. @qualcu
-
spla@mastodont.catreplied to enginydigital@mastodont.cat last edited by
@enginydigital no, no ho fa això. No és dolent que no ho faci perquè és senyal que respecta la nostra privacitat.
-
qualcu@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@AnnaCraix de la llista d'Apps que hi ha a la teva imatge, Conversations va amb XMPP. Però n'hi ha d'altres. Inclús et pots connectar amb el software d'escriptori de @thunderbird
-