Tant desitjar pluja durant la sequera que ens vam passar de frenada, ara no para.
-
@Caelumtangi @khamsin @spla @xorsch amaga la bola de cristall aquesta que el sol que vindrà no te la faci esclatar.
-
@Caelumtangi @spla @khamsin @xorsch ja instal·laríem expenedors de sabó pels carrers. Solucions hi ha.
@vmateusimeon i esponges de mar
@spla @khamsin @xorsch
-
@vmateusimeon i esponges de mar
@spla @khamsin @xorsch
@Caelumtangi @spla @khamsin @xorsch i gorros de dutxa i aneguets grocs.
-
@Caelumtangi @spla @khamsin @xorsch i gorros de dutxa i aneguets grocs.
@vmateusimeon ho estic veient com si passes ara
@Caelumtangi @khamsin @xorsch
-
@vmateusimeon ho estic veient com si passes ara
@Caelumtangi @khamsin @xorsch
@spla @Caelumtangi @khamsin @xorsch trobeu a faltar quelcom més?
-
@spla @Caelumtangi @khamsin @xorsch trobeu a faltar quelcom més?
@vmateusimeon sí, barnussos @spla @khamsin @xorsch
-
@vmateusimeon sí, barnussos @spla @khamsin @xorsch
@Caelumtangi @spla @khamsin @xorsch i raspalls llargs per fregar-se l'esquena? Caldrien raspalls llargs per fregar-se l'esquena? Passaríem amb les esponges i qui no s'hi arribi que demani per favor si us plau a algú altre un repàs a les zones inaccessibles per als braços amb que ens ha proveït la natura, en part degut a la nostra alimentació i grau d'activitat física?
-
@Caelumtangi @spla @khamsin @xorsch i raspalls llargs per fregar-se l'esquena? Caldrien raspalls llargs per fregar-se l'esquena? Passaríem amb les esponges i qui no s'hi arribi que demani per favor si us plau a algú altre un repàs a les zones inaccessibles per als braços amb que ens ha proveït la natura, en part degut a la nostra alimentació i grau d'activitat física?
@vmateusimeon sóc de braços llargs i desgarbats com l'Inspector Gadget i em nego a fregar coses que no em pertoquen! @spla @khamsin @xorsch
-
@vmateusimeon sóc de braços llargs i desgarbats com l'Inspector Gadget i em nego a fregar coses que no em pertoquen! @spla @khamsin @xorsch
@Caelumtangi @spla @khamsin @xorsch una mica de misericòrdia. Jo m'hi arribo. De jove, aconseguia posar-me les dues cames alhora, pel plec del genoll, al clatell. Ara em fa cosa recordar aquesta mena de vells temps per si acabo quedant-me amb una cama desllorigada a la mà i que la Montse em renyi per criatura.
-
@Caelumtangi @spla @khamsin @xorsch una mica de misericòrdia. Jo m'hi arribo. De jove, aconseguia posar-me les dues cames alhora, pel plec del genoll, al clatell. Ara em fa cosa recordar aquesta mena de vells temps per si acabo quedant-me amb una cama desllorigada a la mà i que la Montse em renyi per criatura.
@vmateusimeon i ben fet que faria la Montse!
Em ve el cap una anècdota que em va succeir, però...nono. Millor que no.@spla @khamsin @xorsch