A veure si alguna persona m'ho pot aclarir.
-
He cercat en el cercador Google una persona que és política.
No és de Catalunya.
No se'n parla aquí, perquè tampoc ara mateix és noticia.
Però per equis raons l'he buscat per un dubte que tenia, nom+cognoms al cercador.
Entro a l'app Phanpy i em trobo que la primera notícia que m'apareix de "Le Monde", és d'aquesta persona.
No m'ho crec. Existeix algorisme o el que sigui aquí dins, sí o no. -
No és de Catalunya.
Però per equis raons l'he buscat per un dubte que tenia, nom+cognoms al cercador.
Entro a l'app Phanpy i em trobo que la primera notícia que m'apareix de "Le Monde", és d'aquesta persona.
No m'ho crec. Existeix algorisme o el que sigui aquí dins, sí o no.@Caelumtangi A la configuració hi ha un apartat que diu: "Controla com vols ser trobat. Vols que la gent et trobi per el que publiques? Vols que la gent fora de Mastodon trobi el teu perfil quan cerquin la web? Has de tenir en compte que no es pot garantir la exclusió total de tots els motors de cerca per a la informació pública." No tinc marcat res d'això.
-
@Caelumtangi A la configuració hi ha un apartat que diu: "Controla com vols ser trobat. Vols que la gent et trobi per el que publiques? Vols que la gent fora de Mastodon trobi el teu perfil quan cerquin la web? Has de tenir en compte que no es pot garantir la exclusió total de tots els motors de cerca per a la informació pública." No tinc marcat res d'això.
@CarmePont D'acord, gràcies!
-
No és de Catalunya.
No m'ho crec. Existeix algorisme o el que sigui aquí dins, sí o no.@Caelumtangi no, però la casualitat existeix