Trobo excessiu (pressió social/aparença) de viure i celebrar l'orla com si anessin a recollir un premi a la catifa vermella.
-
Trobo excessiu (pressió social/aparença) de viure i celebrar l'orla com si anessin a recollir un premi a la catifa vermella. Què sabré jo, que quan vaig acabar COU, alguns professors van ajuntar unes taules de la classe + un pica-pica amb pa i fuet.
@Caelumtangi El fet de birreta, bandes i photocall (tot i que sigui casolà) em repateja.
Que sí, adolescència + protagonisme + oportunitat de lluir-se va de la mà. A més de sentir-se reconegudes etc etc.
Però, collons, no cal tanta parafernàlia! I menys amb tufo yanki de pel.lícula.
Malalta em tenen les de 4t hahahaha
-
@Caelumtangi Cert! Tot era més cassola - familiar. Crec que Instagram ha fet molt de mal.
@noimeravelles I tant! tot inclús molt més "humà"...Referent a la celebració orla: Instagram, sèries, celebracions de tradicions "imposades socialment"una barreja de tot. Una societat del què diran, classista i amb molts prejudicis i tot per l'aparença/imatge. La meva visió vist des de fora.
I sí, tots hem passat l'etapa (de joves) a l'escola, sentir-nos acceptats dins d'un grup i pertànyer a una "tribu urbana" per reafirmar la nostra personalitat, però s'està desmedrant el tema. -
@Caelumtangi El fet de birreta, bandes i photocall (tot i que sigui casolà) em repateja.
Que sí, adolescència + protagonisme + oportunitat de lluir-se va de la mà. A més de sentir-se reconegudes etc etc.
Però, collons, no cal tanta parafernàlia! I menys amb tufo yanki de pel.lícula.
Malalta em tenen les de 4t hahahaha
@majo M'ho crec! però em pregunto: és l'escola qui proposa/impulsa aquesta celebració?
-
@majo M'ho crec! però em pregunto: és l'escola qui proposa/impulsa aquesta celebració?
@Caelumtangi @majo A banda, es fa graduació des de primària, pel que he vist. 12 anys no són molt joves per aquestes coses?
-
@Caelumtangi @majo A banda, es fa graduació des de primària, pel que he vist. 12 anys no són molt joves per aquestes coses?
@Ibnussabel 12 anys, també?
️em pensava que només era 17-18 anys @majo
-
@Caelumtangi jo crec que ja és un cercle viciós. Jo, en acabar 2n batxi, ne vam fer, però era el saló d'actes del meu insti, portàvem vestits, ens donaven el títol i després sopar amb profes de picapica. Ara, ja no sé com però s'ha arribat a un extrems rarunos.
-
@Ibnussabel 12 anys, també?
️em pensava que només era 17-18 anys @majo
@Caelumtangi @majo El fill d'uns amics acaba primària aquest any i fan graduació. No sé si de vestit i això, però vaja, "modats".
-
@Caelumtangi jo crec que ja és un cercle viciós. Jo, en acabar 2n batxi, ne vam fer, però era el saló d'actes del meu insti, portàvem vestits, ens donaven el títol i després sopar amb profes de picapica. Ara, ja no sé com però s'ha arribat a un extrems rarunos.
@majo ara és tot això + llogar sala discoteca.
Però imagino que només el vestit, sandàlies, bossa de mà, manicura (mans/peus), perruqueria, maquillatge...etc deu ser un dineral + un sobreesforç per algunes famílies. -
@Caelumtangi @majo El fill d'uns amics acaba primària aquest any i fan graduació. No sé si de vestit i això, però vaja, "modats".
@Ibnussabel deu n'hi do! i després de la graduació, a fora a la plaça canviant-se cromos del Panini! @majo
-
@Ibnussabel deu n'hi do! i després de la graduació, a fora a la plaça canviant-se cromos del Panini! @majo
@Caelumtangi @majo I per l'any que ve, que comença a un institut fora del poble i hi haurà d'anar en autobús, ha demanat una motxilla de Spiderman.
-
@Caelumtangi @majo I per l'any que ve, que comença a un institut fora del poble i hi haurà d'anar en autobús, ha demanat una motxilla de Spiderman.
@Ibnussabel @Caelumtangi @majo dono fe. Les meues fan aquest acte dels collons a cada final de cicle, començant per I5. L'últim dissabte de maig tenim la "graduació" de la menuda. Ho trobo del tot innecessari. I és un acte que promou l'escola mateix.
-
@Ibnussabel @Caelumtangi @majo dono fe. Les meues fan aquest acte dels collons a cada final de cicle, començant per I5. L'últim dissabte de maig tenim la "graduació" de la menuda. Ho trobo del tot innecessari. I és un acte que promou l'escola mateix.
@Ibnussabel @Caelumtangi @majo ah, i des de l any passat, que vam tenir la "graduació" de la gran perquè acababa 6è de Primària, que s'ha posat de moda anar a sopar amb la resta de famílies de la classe. Evidentment, aquí ja no anem.
-
@majo ara és tot això + llogar sala discoteca.
Però imagino que només el vestit, sandàlies, bossa de mà, manicura (mans/peus), perruqueria, maquillatge...etc deu ser un dineral + un sobreesforç per algunes famílies.@Caelumtangi i que realment no cal, és que és això. Tot massa superficial i posat, quan realment el que vols és gaudir de la teua llibertat hahahahaha
-
Trobo excessiu (pressió social/aparença) de viure i celebrar l'orla com si anessin a recollir un premi a la catifa vermella. Què sabré jo, que quan vaig acabar COU, alguns professors van ajuntar unes taules de la classe + un pica-pica amb pa i fuet.
@Caelumtangi
Resulta exagerat tant teatre en estes xorrades. Celebracions de mèrits fictícis, en pro de l'augment d'un ego per maduresa i fita màxima que en realitat encara no s'han adquirit. I lo mateix, per a les famílies, que moltes ho viuen en 1a persona
Graduació en Infantil, Primària, secundària i a batxillerat (i hi ha centres que fins i tot per cicles, es a dir, cada dos anys
)
-
@Caelumtangi i que realment no cal, és que és això. Tot massa superficial i posat, quan realment el que vols és gaudir de la teua llibertat hahahahaha
@majo Correcte!
-
@Caelumtangi
Resulta exagerat tant teatre en estes xorrades. Celebracions de mèrits fictícis, en pro de l'augment d'un ego per maduresa i fita màxima que en realitat encara no s'han adquirit. I lo mateix, per a les famílies, que moltes ho viuen en 1a persona
Graduació en Infantil, Primària, secundària i a batxillerat (i hi ha centres que fins i tot per cicles, es a dir, cada dos anys
)
@violistevalencia Però això no és pot parar? Si ho promou l'escola i molts pares/mares no hi estan d'acord, no entenc perquè es fa...
-
@Ibnussabel @Caelumtangi @majo ah, i des de l any passat, que vam tenir la "graduació" de la gran perquè acababa 6è de Primària, que s'ha posat de moda anar a sopar amb la resta de famílies de la classe. Evidentment, aquí ja no anem.
-
D dgil@mastodont.cat shared this topic
-
@Caelumtangi @majo a mi també m'exploten altres coses...
-
@Caelumtangi @majo a mi també m'exploten altres coses...
-
@Caelumtangi @dgil @majo @Ibnussabel de tot això que parleu hi veig una mena de comunió "laica" subliminal.