L'onclu Agustí ja troba espàrecs a grapats.
-
-
@selmins sí, ja fa dies que quan surto a córrer em trobo gent amb manats d'espàrrecs, bons manats com aquest
-
@selmins sí, ja fa dies que quan surto a córrer em trobo gent amb manats d'espàrrecs, bons manats com aquest
@jordiCasas @selmins
no vull ser inoportuna amb aquesta foto tan xula del manat, però és hora de parlar-ne i que quedi per escrit: "quan menges espàrrecs, pixes espàrrecs"
se m'entén? -
@jordiCasas @selmins
no vull ser inoportuna amb aquesta foto tan xula del manat, però és hora de parlar-ne i que quedi per escrit: "quan menges espàrrecs, pixes espàrrecs"
se m'entén?@Caelumtangi i el problema?
@selmins -
@Caelumtangi i el problema?
@selmins -
@Caelumtangi i el problema?
@selmins@jordiCasas @Caelumtangi també passa amb la col, els calçots, etc. A mi m'agrada que són un altre indici que anem cap al solstici del tota cuca viu!
-
@jordiCasas @Caelumtangi també passa amb la col, els calçots, etc. A mi m'agrada que són un altre indici que anem cap al solstici del tota cuca viu!
-
@nan @jordiCasas però que no mengeu espàrrecs? i no, no pixes de color vert. El pipí olora diferent! s'ha d'explicar tot, o què?
@selmins -
@nan @jordiCasas però que no mengeu espàrrecs? i no, no pixes de color vert. El pipí olora diferent! s'ha d'explicar tot, o què?
@selminsThis post is deleted! -
This post is deleted!
@nan
doncs van molt bé! netegen! @jordiCasas @selmins
-
@selmins@Caelumtangi @nan @selmins i el problema?
-
@selmins@Caelumtangi Sara, el pipí no pot olorar sense nas
I això ha passat a un grau escatològic superior
@nan @selmins -
@Caelumtangi Sara, el pipí no pot olorar sense nas
I això ha passat a un grau escatològic superior
@nan @selmins@jordiCasas
aviam que tampoc he dit que faci pudor, només olora a natura i espàrrecs! @nan @selmins
-
@jordiCasas
aviam que tampoc he dit que faci pudor, només olora a natura i espàrrecs! @nan @selmins
@Caelumtangi ai que no m'entens.
Sóc un incomprèsi no m'agrada parlar de pipí en públic.
Pudor bona, entesos.
@nan @selmins -
@Caelumtangi ai que no m'entens.
Sóc un incomprèsi no m'agrada parlar de pipí en públic.
Pudor bona, entesos.
@nan @selmins@jordiCasas d'acord, em sembla bé, tema lavabo no tocar.
@nan @selmins -
@jordiCasas d'acord, em sembla bé, tema lavabo no tocar.
@nan @selmins@Caelumtangi @nan gràcies.
Lavabo caca
@selmins -
@Caelumtangi @nan gràcies.
Lavabo caca
@selmins@jordiCasas @Caelumtangi @selmins tut cacotes no!!.
-
@jordiCasas @Caelumtangi @selmins tut cacotes no!!.
@nan @jordiCasas buff! ja està, heu invocat @qualcú
@selmins -
@jordiCasas d'acord, em sembla bé, tema lavabo no tocar.
@nan @selmins@Caelumtangi @jordiCasas @nan @selmins
Oh q m'he perdut aquesta conversaQ a mi m'agrada parlar de flors i de llibres però també de coses de lavabos i espàrrecs!
-
@nan @jordiCasas buff! ja està, heu invocat @qualcú
@selminsThis post is deleted!