Què passa amb els catalans.
-
Què passa amb els catalans.
CUP en contra de AC?
Amb violència?
Arran es mostra orgullós?i contra Vox no fa res...
-
spla@mastodont.catreplied to pdh_sedlr@mastodont.cat last edited by
@pdh_sedlr deu ser perquè competeixen entre ells per els pocs vots que tenen
-
r@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla @pdh_sedlr la CUP i altres grups d'esquerres i anticapitalistes també solen plantar cara a Vox i, en el seu moment, a Ciudadanos
I no és pels vots -
spla@mastodont.catreplied to r@mastodont.cat last edited by
@R ho deia perquè CUP es van ofendre molt al haver de compartir el grup mixt amb AC en el parlament de Catalunya @pdh_sedlr
-
r@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla @pdh_sedlr em sembla normal perquè tenen idees molt diferents
-
spla@mastodont.catreplied to r@mastodont.cat last edited by
@R sí, i tant. Per això suposo que estan "en guerra", lluiten per els darrers vots del Parlament. @pdh_sedlr
-
pdh_sedlr@mastodont.catreplied to r@mastodont.cat last edited by
-
spla@mastodont.catreplied to pdh_sedlr@mastodont.cat last edited by
@pdh_sedlr absolutament d'acord @R
-
caelumtangi@mastodont.catreplied to pdh_sedlr@mastodont.cat last edited by caelumtangi@mastodont.cat
@pdh_sedlr A mi no em fareu canviar d'opinió sobre la política en general, exclusivament TOT es fa per obtenir vots, sou, cadira i per acabar de fer el pack ben fet; porta giratòria.
Els "nostres" alguna vegada van fer o han fet un "cordó sanitari" a l'extrema dreta (Ciutadans, Vox...)? ara mateix no ho recordo, pregunto, eh? -
pdh_sedlr@mastodont.catreplied to caelumtangi@mastodont.cat last edited by
@Caelumtangi em molesta força això, com ben dius, de la carrera política com qualsevol altra carrera de fer negocis.
Però també que els nostres 'líders' pensen que posar etiqueta nazi a alguna gent vol dir que està permesa tota violència contra aquesta gent, com que ja no són persones podem actuar sense cap reflexió.
https://xcatalunya.cat/actualitat/comuns-diuen-nazi-silvia-orriols-rull-no-pren-mesures