Tot el meu parvulari i l'EGB els vaig fer dins d'un 600, conduït per la meva mare.
-
Tot el meu parvulari i l'EGB els vaig fer dins d'un 600, conduït per la meva mare. La llar d'infants era un centre situat entre camps, als afores de la ciutat. En aquella època, n'hi havia fet cabre 10, de nens, per portar-los a casa seva.
I el més màgic de tot; asseguda, em semblava un cotxe immens!
#Percepció -
Tot el meu parvulari i l'EGB els vaig fer dins d'un 600, conduït per la meva mare. La llar d'infants era un centre situat entre camps, als afores de la ciutat. En aquella època, n'hi havia fet cabre 10, de nens, per portar-los a casa seva.
I el més màgic de tot; asseguda, em semblava un cotxe immens!
#Percepció@Caelumtangi el 600 diria que el podries carregar al pick-up d'alguns 4x4 que es venen ara.
-
@Caelumtangi el 600 diria que el podries carregar al pick-up d'alguns 4x4 que es venen ara.
@asllop Segurament sí. Fa anys que la meva mare el va portar al desballestaments. L' època del 600 va finalitzar per començar una altra etapa; un LADA NIVA que aquest el vam destrossar literalment
-
@asllop Segurament sí. Fa anys que la meva mare el va portar al desballestaments. L' època del 600 va finalitzar per començar una altra etapa; un LADA NIVA que aquest el vam destrossar literalment
@Caelumtangi caram quin canvi!