Vaig haver d'anar a veure la pel·lícula Jurassic World: El renéixer (😂)
-
Vaig haver d'anar a veure la pel·lícula Jurassic World: El renéixer 3D (
)
NO ANEU. L' únic que sí que valia la pena: les crispetes acabades de fer + l'aire condicionat.@Caelumtangi ostres, doncs hi havia d'anar dimarts, potser els hi replantejo el pla!
-
@Caelumtangi ostres, doncs hi havia d'anar dimarts, potser els hi replantejo el pla!
@ander_dapo vés, vés...! que potser t'agrada i em dius. Així comentem!
-
)
NO ANEU. L' únic que sí que valia la pena: les crispetes acabades de fer + l'aire condicionat.@Caelumtangi mai he aconseguit veure cap pelicula d'aquesta saga sencera, de fet mai he aguantat més de deu minuts, les trobo avorridíssines
️ contra gustos...
-
@ander_dapo vés, vés...! que potser t'agrada i em dius. Així comentem!
@Caelumtangi va, vinga! Ja veurem com va... però haig de dir que no soc massa fan d'aquesta mena de películes, caldrà que sigui bona
-
@Caelumtangi va, vinga! Ja veurem com va... però haig de dir que no soc massa fan d'aquesta mena de películes, caldrà que sigui bona
@ander_dapo
(
)
jo tampoc! per no dir gens fan! -
@Caelumtangi mai he aconseguit veure cap pelicula d'aquesta saga sencera, de fet mai he aguantat més de deu minuts, les trobo avorridíssines
️ contra gustos...
@Max_Headroom jo igual! no m'agraden, però no sempre un pot elegir la pel·lícula!
-
@Max_Headroom jo igual! no m'agraden, però no sempre un pot elegir la pel·lícula!
@Caelumtangi exacte!!! com que no sempre es pot escollir, per això he tingut d'aguantar 10 minuts de cada una...
-
@Caelumtangi exacte!!! com que no sempre es pot escollir, per això he tingut d'aguantar 10 minuts de cada una...
-
)
NO ANEU. L' únic que sí que valia la pena: les crispetes acabades de fer + l'aire condicionat.@Caelumtangi vista no en 3D...
-
@Caelumtangi vista no en 3D...
@kotelautentica i t'ha agradat?