Cada vegada que li pregunto alguna cosa a ChatGPT s'equivoca en la resposta o em menteix directament.
-
wrote 15 days ago last edited by
Cada vegada que li pregunto alguna cosa a ChatGPT s'equivoca en la resposta o em menteix directament. Això sí, en un català correctíssim.
Si us informeu habitualment amb aquest xatbot esteu vivint en un univers fictici. Allà vosaltres.
-
Cada vegada que li pregunto alguna cosa a ChatGPT s'equivoca en la resposta o em menteix directament. Això sí, en un català correctíssim.
Si us informeu habitualment amb aquest xatbot esteu vivint en un univers fictici. Allà vosaltres.
wrote 15 days ago last edited by@albertcuesta i tant et diu una cosa com la contrària, sense manies.
-
@albertcuesta i tant et diu una cosa com la contrària, sense manies.
wrote 15 days ago last edited by@spla @albertcuesta Ei, però sempre et dona la raó quan el corregeixes, encara que t'equivoquis. Això no et passa gairebé mai amb els humans. Que no val res això?
-
@spla @albertcuesta Ei, però sempre et dona la raó quan el corregeixes, encara que t'equivoquis. Això no et passa gairebé mai amb els humans. Que no val res això?
wrote 15 days ago last edited by@CarlesB sempre, no té ego
@albertcuesta