Estem vius?
-
Estem vius? És la primera vegada que recordo que ni amb un para-sol estàs còmode a la platja.
Haurem d'anar amb paraigües per sortir/passejar pel carrer. Al final sí que morirem, però desintegrats! -
Estem vius? És la primera vegada que recordo que ni amb un para-sol estàs còmode a la platja.
Haurem d'anar amb paraigües per sortir/passejar pel carrer. Al final sí que morirem, però desintegrats!@Caelumtangi és que no sé què hi feu a la platja.
Després de les 10am hauria d'estar prohibit fins a les 8pm. Quedareu bullits -
@Caelumtangi és que no sé què hi feu a la platja.
Després de les 10am hauria d'estar prohibit fins a les 8pm. Quedareu bullits@jordiCasas @Caelumtangi En el fons, la millor hora és de 8.30 a 10.30. Després, cap a casa, dutxa freda i a fer el què.sigui
-
@Caelumtangi és que no sé què hi feu a la platja.
Després de les 10am hauria d'estar prohibit fins a les 8pm. Quedareu bullits@jordiCasas Et dono tota la raó!
-
@jordiCasas @Caelumtangi En el fons, la millor hora és de 8.30 a 10.30. Després, cap a casa, dutxa freda i a fer el què.sigui
@qualcu @jordiCasas
el millor bany és com dieu, de bon matí! -
Haurem d'anar amb paraigües per sortir/passejar pel carrer. Al final sí que morirem, però desintegrats!This post is deleted! -
This post is deleted!
@VallesaNorteny on visc només he coincidit amb dues persones amb paraigües per protegir-se del sol. Potser a les grans ciutats es veu molt més.
-
Haurem d'anar amb paraigües per sortir/passejar pel carrer. Al final sí que morirem, però desintegrats!@Caelumtangi Fa 40 anys vaig estar a Egipte. Em va sorprendre com l'activitat dels basars gairebé s'aturava del tot cap a les 10 del matí i es reprenia cap a les 8 de la tarda. Ja som Egipte i no només per la calor.
-
@VallesaNorteny on visc només he coincidit amb dues persones amb paraigües per protegir-se del sol. Potser a les grans ciutats es veu molt més.
This post is deleted! -
@Caelumtangi Fa 40 anys vaig estar a Egipte. Em va sorprendre com l'activitat dels basars gairebé s'aturava del tot cap a les 10 del matí i es reprenia cap a les 8 de la tarda. Ja som Egipte i no només per la calor.
@CarlesB doncs també ens faltarà canviar els horaris laborals!
-
@Caelumtangi@mastodont.cat últimament Vic va plagat i fins i tot hi ha pros que porten d'aquests que reflecteixen la llum... @VallesaNorteny@mastodont.cat
-
This post is deleted!
@VallesaNorteny @Caelumtangi doncs per bcn no en solc veure, pro a mi m'és igual no tinc pas vergonya, me'n vaig comprar un fa uns mesos i ja l'he fet servir uns quants cops, va de meravella!
-
@VallesaNorteny @Caelumtangi doncs per bcn no en solc veure, pro a mi m'és igual no tinc pas vergonya, me'n vaig comprar un fa uns mesos i ja l'he fet servir uns quants cops, va de meravella!
-
@Caelumtangi@mastodont.cat últimament Vic va plagat i fins i tot hi ha pros que porten d'aquests que reflecteixen la llum... @VallesaNorteny@mastodont.cat
@jolupa No en tenia ni idea! tampoc d'aquests que reflecteixen la llum. @VallesaNorteny