Finalment després de perdre mes de tres dies el portàtil ja té so.
-
De vegades cal dosificar una mica la diversió extrema de gentoo.
-
De vegades cal dosificar una mica la diversió extrema de gentoo.
@xorsch jo l'he volgut amplificar tant que ara no puc instal·lar Gnome.
Vaig eliminar totes les llibreries de 32bits i vaig canviar el profile a no-multilib. Al instal·lar Gnome hi ha un paquet que sempre peta, Seahorse. Aquí estic, sense escriptori -
@xorsch jo l'he volgut amplificar tant que ara no puc instal·lar Gnome.
Vaig eliminar totes les llibreries de 32bits i vaig canviar el profile a no-multilib. Al instal·lar Gnome hi ha un paquet que sempre peta, Seahorse. Aquí estic, sense escriptoriOstres versió hardcore.
De totes maneres pots canviar el perfil. pasarte a multilib amb make.conf? I ho arregles?
Per tu és força senzill
!!
Jo m'he estat creant uses especific per paquets "estratègics", un make.conf amb quatre paràmetres, i sets de paquets.. Cosa que usaré en futures i llunyanes reinstal·lacions.
-
Ostres versió hardcore.
De totes maneres pots canviar el perfil. pasarte a multilib amb make.conf? I ho arregles?
Per tu és força senzill
!!
Jo m'he estat creant uses especific per paquets "estratègics", un make.conf amb quatre paràmetres, i sets de paquets.. Cosa que usaré en futures i llunyanes reinstal·lacions.
@xorsch una feinada, però ja ho he aconseguit, tinc Gnome funcionant sobre wayland i Gentoo és 100% 64 bits amb el perfil no-multilib (29)
També he creat uses per a una sèrie de paquets concrets. -
@xorsch una feinada, però ja ho he aconseguit, tinc Gnome funcionant sobre wayland i Gentoo és 100% 64 bits amb el perfil no-multilib (29)
També he creat uses per a una sèrie de paquets concrets.Crack!
Jo també estava per fer el pas a només 32 bits però no tinc ganes de liar-la encara. De fet ja fa por passar de Python 12 a 13 tal com diuen en gentoo news.
-
Crack!
Jo també estava per fer el pas a només 32 bits però no tinc ganes de liar-la encara. De fet ja fa por passar de Python 12 a 13 tal com diuen en gentoo news.
@xorsch sí, millor no t'emboliquis perquè jo he suat sang...