Avui, dins la botiga he vist una ampolla de vi que valia 1000 i pico llarg.
-
@Caelumtangi No vull ni imaginar quant deu costar la seva gasosa.
@Amkiel ni jo
!
-
Avui, dins la botiga he vist una ampolla de vi que valia 1000 i pico llarg. Un tal Pingus.
Mentre el mirava he pensat que segur que existeix algú en el món que se l'ha begut tot fent-se un divendres #PizzaPingus
Quines coses que tenen els rics.Vull saber si algú d'aquí dins, ha tingut l'oportunitat de beure'l encara que sigui 1/2 ditet en una copa. I què tal és i com olora 🤪
-
@Amkiel ni jo
!
@Caelumtangi @Amkiel Això no és res.
El marit de ma mare va ser repartidor de Vila Viniteca. Collons, jo no sabia de debò que n'hi havia tants tipus de vins, a 5000, 10000 o 13000 euros l'ampolleta. Què estem fent per la mare d'en Tano??? -
@Caelumtangi @Amkiel Això no és res.
El marit de ma mare va ser repartidor de Vila Viniteca. Collons, jo no sabia de debò que n'hi havia tants tipus de vins, a 5000, 10000 o 13000 euros l'ampolleta. Què estem fent per la mare d'en Tano???@ArenseJurado quina responsabilitat! et cau una caixa al terra i t' enterren viu!
@Amkiel -
Vull saber si algú d'aquí dins, ha tingut l'oportunitat de beure'l encara que sigui 1/2 ditet en una copa. I què tal és i com olora 🤪
@Caelumtangi https://youtu.be/wrZ7PnolbQ4?feature=shared
Pingu - La Cosa
-
@JoanGalve ostitú, és super gore aquest Pingu!
-
Vull saber si algú d'aquí dins, ha tingut l'oportunitat de beure'l encara que sigui 1/2 ditet en una copa. I què tal és i com olora 🤪
@Caelumtangi doncs no n'he tingut oportunitat.
El vi més car que he tastat és un Terrasses de l'Álvaro Palacios (40€) i em va semblar extraordinari.
Ara, no crec que els paladars mundans trobem diferència entre aquest i el de 1000€. -
@Caelumtangi doncs no n'he tingut oportunitat.
El vi més car que he tastat és un Terrasses de l'Álvaro Palacios (40€) i em va semblar extraordinari.
Ara, no crec que els paladars mundans trobem diferència entre aquest i el de 1000€.@mariusmm totalment d'acord, si tots dos són bons, segur que seria complicat saber quin és!
-
@Caelumtangi Perdona'm però si no t'ho dic no dormiria aquesta nit. El vi no té nas i no olora però sí que fa olor.
-
@Caelumtangi Perdona'm però si no t'ho dic no dormiria aquesta nit. El vi no té nas i no olora però sí que fa olor.
@CarlesB bon dia! ja has pogut dormir?
(gràcies, aquesta sempre l'escric malament)