Bon dia!
-
Bon dia!
"fedivers" és el nom acceptat de fa temps perquè és de tots i de ningú. Ara hi ha qui vol substituir-lo per "web social", que engloba totes les plataformes, o sigui, les compatibles amb ActivityPub com Mastodon, Peertube, Pixelfed etc i també Threads i Bluesky.
No m'agrada "web social", no m'agrada barrejar el #fedivers que és de tots i de ningú amb altres plataformes privatives que sí tenen amo. És com embrutar aquesta xarxa empastifant-la amb el que no volem.@spla No entenc aquest "qui", si tots en formem part i ens comuniquem entre sí, també tots nosaltres podem elegir si volem canviar el nom o no. Si ens agrada més el nom Fedivers, no l'hi veig el problema. Seguim anomenant-lo Fedivers.
Ara, si el que volen és un canvi de nom per obrir-se camí per alguna altra cosa que desconeixem... després ja és un altre tema. -
C caelumtangi@mastodont.cat shared this topic
-
Bon dia!
"fedivers" és el nom acceptat de fa temps perquè és de tots i de ningú. Ara hi ha qui vol substituir-lo per "web social", que engloba totes les plataformes, o sigui, les compatibles amb ActivityPub com Mastodon, Peertube, Pixelfed etc i també Threads i Bluesky.
No m'agrada "web social", no m'agrada barrejar el #fedivers que és de tots i de ningú amb altres plataformes privatives que sí tenen amo. És com embrutar aquesta xarxa empastifant-la amb el que no volem.@spla +1 fedivers. I a favor de la definició d"'univers federat".
N'hi ha que prefereixen dir "diversitat", que em sembla bé però no en substitució de "federat" que hauria de ser lo principal, crec.
-
Bon dia!
No m'agrada "web social", no m'agrada barrejar el #fedivers que és de tots i de ningú amb altres plataformes privatives que sí tenen amo. És com embrutar aquesta xarxa empastifant-la amb el que no volem.@spla completament d'acord.
-
@spla completament d'acord.
-
Bon dia!
No m'agrada "web social", no m'agrada barrejar el #fedivers que és de tots i de ningú amb altres plataformes privatives que sí tenen amo. És com embrutar aquesta xarxa empastifant-la amb el que no volem.@spla això fa flaire, conceptualment, de col·laboració público-privada del progressisme capitalista.
-
Bon dia!
No m'agrada "web social", no m'agrada barrejar el #fedivers que és de tots i de ningú amb altres plataformes privatives que sí tenen amo. És com embrutar aquesta xarxa empastifant-la amb el que no volem.@spla bon dia !!! perdona el retard, resulta que el teu tut havia quedat amagat pel filtre que anomeno "Blueskyturra"...
quan hi ha la paraula "Bluesky" amaga el tut
-
@spla bon dia !!! perdona el retard, resulta que el teu tut havia quedat amagat pel filtre que anomeno "Blueskyturra"...
quan hi ha la paraula "Bluesky" amaga el tut
@Max_Headroom bon dia! cap problema
-
Bon dia!
No m'agrada "web social", no m'agrada barrejar el #fedivers que és de tots i de ningú amb altres plataformes privatives que sí tenen amo. És com embrutar aquesta xarxa empastifant-la amb el que no volem.This post is deleted! -
Bon dia!
No m'agrada "web social", no m'agrada barrejar el #fedivers que és de tots i de ningú amb altres plataformes privatives que sí tenen amo. És com embrutar aquesta xarxa empastifant-la amb el que no volem.@spla
MOLT i molt d'ACORD! -
@spla
MOLT i molt d'ACORD! -
Bon dia!
No m'agrada "web social", no m'agrada barrejar el #fedivers que és de tots i de ningú amb altres plataformes privatives que sí tenen amo. És com embrutar aquesta xarxa empastifant-la amb el que no volem.@spla
Pos si no t,agrada, no s,accepta i au, a fer webs socials a les espanyes que venen les seves animes per dos rals i després te van demanant "tender los puentes de la convivència", a pastar Threads i Bluesky, que per no fer caixa et volen fotre la faixa.