El que més m'agrada de ma casa és que quan perd el bus, aprofite per collir espàrrecs.
-
El que més m'agrada de ma casa és que quan perd el bus, aprofite per collir espàrrecs. I quan estenc la roba al terrat estan les àguiles.
En un piset de protecció oficial del municipi de la ciutat de València. En l'Albufera.
I el que més m'agrada és que les àguiles entren en València. Les pots veure en La Punta i en Natzaret. Però l'altre dia vaig vore una al mateix Eixample. Al Centre.
Per la nit, si alces el cap, es poden vore els planetes Júpiter, Venus, Saturn, Mart.
Mireu al cel?
-
nuria@social.coopreplied to davidsegarra@mastodont.cat last edited by
@davidsegarra sí, miro el cel, un cel espectacular, i tinc la immensa sort de viure en un territori on el cel nocturn està protegit de contaminació lumínica, amb la Ley del Cielo de 1988, a La Palma.
Crec que hauríem de treballar per aconseguir que la Ley del Cielo sigui una llei estatal, o posats, universal.
https://www.iac.es/es/observatorios-de-canarias/proteccion-del-cielo -
spla@mastodont.catreplied to nuria@social.coop last edited by
@nuria quina enveja i quin privilegi! els que vivim prop de Barcelona tenim un cel brut per la contaminació que ve d'ella. @davidsegarra
-
davidsegarra@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla @nuria Sí, Barcelona és molt semblant a Madrid en eixe sentit: els empresaris i governants han devastat en l'últim segle el 90% de l'entorn natural i agrícola. València, tot i els grans problemes, és miraculosa. És l'única gran ciutat d'Europa i de la Mediterrània envoltada per un enorme anell d'horta mil·lenària en producció i amb un parc natural al municipi al nivell del Delta de l'Ebre o Doñana. De nano no m'adonava, però al viatjar pel món vaig comparar ciutats: cap té tot això...
-
silverlune@paquita.masto.hostreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla @nuria @davidsegarra totalment, inclús quan vas a la carretera de les aigües es veu una cúpula marró, i per la nit el cel no es negre sinó d'un blau apagat.
Quan surto de la ciutat, em quedo tant hipnotizada amb l'espectacle nocturn que ni dormir puc -
spla@mastodont.catreplied to silverlune@paquita.masto.host last edited by
@SilverLune Barcelona ens contamina! també lumínicament.
-
-
marioostolaza@mstdn.socialreplied to davidsegarra@mastodont.cat last edited by
@davidsegarra @spla @nuria Sortir de les grans ciutats sempre és una bona opció
-
spla@mastodont.catreplied to marioostolaza@mstdn.social last edited by
@marioostolaza l'única bona, com més lluny millor @davidsegarra @nuria