Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse

FòrumCAT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. Uso tres #webmail que gestiono de forma centralitzada amb #Gmail, afegint comptes, que em descarrego amb #pop3.

Uso tres #webmail que gestiono de forma centralitzada amb #Gmail, afegint comptes, que em descarrego amb #pop3.

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
webmailgmailpop3thunderbirdimap
8 Posts 5 Posters 0 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • dgil@mastodont.catD This user is from outside of this forum
    dgil@mastodont.catD This user is from outside of this forum
    dgil@mastodont.cat
    wrote last edited by dgil@mastodont.cat

Uso tres #webmail que gestiono de forma centralitzada amb #Gmail, afegint comptes, que em descarrego amb #pop3. Envio i rebo correus. Però voldria deixar d'usar #Gmail. Sé que amb #Thunderbird ho podria fer, però hauria de funcionar amb #Imap, i la sincronització no m'acaba mai de funcionar mai del tot bé.

Bona gent, sabeu de serveis de correu web que permetin fer el mateix que fa #Gmail?

Gràcies!

corconegre@mastodont.catC pneurona@xarxamontgri.masto.hostP cibersheep@mastodont.catC xiuxiueig@universeodon.comX 4 Replies Last reply
    0
    • dgil@mastodont.catD dgil@mastodont.cat

Uso tres #webmail que gestiono de forma centralitzada amb #Gmail, afegint comptes, que em descarrego amb #pop3. Envio i rebo correus. Però voldria deixar d'usar #Gmail. Sé que amb #Thunderbird ho podria fer, però hauria de funcionar amb #Imap, i la sincronització no m'acaba mai de funcionar mai del tot bé.

Bona gent, sabeu de serveis de correu web que permetin fer el mateix que fa #Gmail?

Gràcies!

corconegre@mastodont.catC This user is from outside of this forum
      corconegre@mastodont.catC This user is from outside of this forum
      corconegre@mastodont.cat
      wrote last edited by

@dgil no acabo d'entedre, però potser alguna et serveix:
      Si vols que tots els correus acabin a "gmail" i gestionar-ho al compte de gmail diria que "gmx.com" també ho fa, tb hi ha versió ".es".
      Per mi no té massa sentit, però potser als usos que tu en facis sí.

Si el que vols és veure tots els comptes al mateix programa els pots afegir per separat i veure'ls tots a una bústia unificada.
      #thunderbird ho pot fer i molts altres tb.

dgil@mastodont.catD 1 Reply Last reply
      1
      0
      • dgil@mastodont.catD dgil@mastodont.cat shared this topic

Gràcies!

pneurona@xarxamontgri.masto.hostP This user is from outside of this forum
        pneurona@xarxamontgri.masto.hostP This user is from outside of this forum
        pneurona@xarxamontgri.masto.host
        wrote last edited by

@dgil
        Que sàpigue, de franc, no.

Gratan-te la butxaca, tampoc gaire, n'hi han prous.

Vaig tenir la sort de crear-ne un a zoho.eu quan encara oferien imap i pop als comptes nous gratuïts... mirant aqui he vist que tenen un pla anual de no arriba a 0,90€/1,13€ al mes.

https://www.zoho.com/mail/zohomail-pricing.html?src=zmailbottom

Mira de fer un periode de prova de qualsevol proveidor que agafis.

1 Reply Last reply
        1
        0
        • corconegre@mastodont.catC corconegre@mastodont.cat

@dgil no acabo d'entedre, però potser alguna et serveix:
          Si vols que tots els correus acabin a "gmail" i gestionar-ho al compte de gmail diria que "gmx.com" també ho fa, tb hi ha versió ".es".
          Per mi no té massa sentit, però potser als usos que tu en facis sí.

Si el que vols és veure tots els comptes al mateix programa els pots afegir per separat i veure'ls tots a una bústia unificada.
          #thunderbird ho pot fer i molts altres tb.

dgil@mastodont.cat
          wrote last edited by

@corconegre tinc tres #webmail en tres #Roundcube que centralitzo en un #Gmail, i que envio i descarrego aquí. El que vull és no haver d'anar independent a cada un d'ells, i poder-los consultar en un sol lloc, via web, i sense tenir un #Thunderbird que hauria de configurar a cada dispositiu i fer rutlla amb #Imap.

Miraré Gmx a veure.

Gràcies!

dgil@mastodont.catD 1 Reply Last reply
          0

@corconegre tinc tres #webmail en tres #Roundcube que centralitzo en un #Gmail, i que envio i descarrego aquí. El que vull és no haver d'anar independent a cada un d'ells, i poder-los consultar en un sol lloc, via web, i sense tenir un #Thunderbird que hauria de configurar a cada dispositiu i fer rutlla amb #Imap.

Miraré Gmx a veure.

Gràcies!

dgil@mastodont.cat
            wrote last edited by

@corconegre he estat trastejant amb #GMX i el que tenen és un recol·lector de correus, però no els descarrega a GMX com si que fa GMail via #POP3. NI tampoc puc enviar correus amb els altres comptes, com si que puc fer amb Gmail.

cibersheep@mastodont.catC 1 Reply Last reply
            0

Gràcies!

cibersheep@mastodont.catC This user is from outside of this forum
              cibersheep@mastodont.cat
              wrote last edited by

@dgil pensava que amb Thunderbird es pot fer servir POP3.

1 Reply Last reply
              0

@corconegre he estat trastejant amb #GMX i el que tenen és un recol·lector de correus, però no els descarrega a GMX com si que fa GMail via #POP3. NI tampoc puc enviar correus amb els altres comptes, com si que puc fer amb Gmail.

cibersheep@mastodont.cat
                wrote last edited by

@dgil que mem, sa diferència entre POP3 i IMAP és que es primer descarrega es missatges i es segons només i accedeix (si no vaig equivocat)
                @corconegre

1 Reply Last reply
                0

Gràcies!

xiuxiueig@universeodon.comX This user is from outside of this forum
                  xiuxiueig@universeodon.comX This user is from outside of this forum
                  xiuxiueig@universeodon.com
                  wrote last edited by

@dgil si vols deixar-ho per temes de privacitat, les opcions de confiança i recorregut no son gaires. La que garanteix més la privacitat és protonmail. Amb la versió de pagament tens el protonmail bridge que et permet la integració amb Thunderbird. A més de funcionalitats d'emmagatzematge (proton drive) i documents segurs (proton docs). Altres opcions son tutanota, ja fora de Suïssa. Entenc que assumeixes pagar pel servei, ja que si no pagues econòmicament, pagues amb les teves dades

1 Reply Last reply
                  1
                  0
                  Reply
                  • Reply as topic
                  Log in to reply
                  • Oldest to Newest
                  • Newest to Oldest
                  • Most Votes

• Login

• First post
                    Last post