Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse

FòrumCAT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. Rondalla nº 3

Rondalla nº 3

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
3 Posts 2 Posters 0 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • xbermusic@piano.catX This user is from outside of this forum
    xbermusic@piano.catX This user is from outside of this forum
    xbermusic@piano.cat
    wrote on last edited by

Avui m'agradaria presentar-vos la meva Rondalla nº 3 al Piano.

En aquest cas estic molt content de la peça, no tant per la seva estructura i la seva forma (onper exemple passava amb la Rondalla nº1, que compartia en aquest article és un aspecte que està molt treballat), sinó per la senzillesa i la expressivitat que té.

Aquesta peça parteix d'una frase molt senzilla amb la mà dreta, mentre que l'esquerra ens dona una nota en la seva veu inferior, i en la superior es va desplaçant sobre l'acord, sempre afegint una petita dissonància, que aporta moviment a cada compàs.

Després de presentar aquesta idea, gairebé tota la peça gravita sobre gest que arrenca aquesta frase, que es va repetint mentre la mà esquerra es va movent i li aporta a la melodia el sentiment, fins que acaba en la tonalitat menor, que es resol d'una manera molt delicada, i ens porta a reprendre la idea inicial, complerta, però amb un sentiment de ressorgiment que culmina amb el do convertit en una dominant d'un acord de faM, i ens condueix a una conclusió, un altre cop recolzada sobre el gest inicial.

Crec que el gran mèrit d'aquesta peça és que parteix d'una idea molt senzilla que es va treballant i genera tota una peça que resulta molt emotiva.

Podeu trobar l'enllaç a la gravació en aquesta entrada i us deixo a continuació l'enllaç per poder-la descarregar i tocar-la.

https://musescore.com/user/93296365/scores/24094723

Digueu-me què us sembla!

E 1 Reply Last reply
    0
    • xbermusic@piano.catX xbermusic@piano.cat

Avui m'agradaria presentar-vos la meva Rondalla nº 3 al Piano.

En aquest cas estic molt content de la peça, no tant per la seva estructura i la seva forma (onper exemple passava amb la Rondalla nº1, que compartia en aquest article és un aspecte que està molt treballat), sinó per la senzillesa i la expressivitat que té.

Aquesta peça parteix d'una frase molt senzilla amb la mà dreta, mentre que l'esquerra ens dona una nota en la seva veu inferior, i en la superior es va desplaçant sobre l'acord, sempre afegint una petita dissonància, que aporta moviment a cada compàs.

Després de presentar aquesta idea, gairebé tota la peça gravita sobre gest que arrenca aquesta frase, que es va repetint mentre la mà esquerra es va movent i li aporta a la melodia el sentiment, fins que acaba en la tonalitat menor, que es resol d'una manera molt delicada, i ens porta a reprendre la idea inicial, complerta, però amb un sentiment de ressorgiment que culmina amb el do convertit en una dominant d'un acord de faM, i ens condueix a una conclusió, un altre cop recolzada sobre el gest inicial.

Crec que el gran mèrit d'aquesta peça és que parteix d'una idea molt senzilla que es va treballant i genera tota una peça que resulta molt emotiva.

Podeu trobar l'enllaç a la gravació en aquesta entrada i us deixo a continuació l'enllaç per poder-la descarregar i tocar-la.

https://musescore.com/user/93296365/scores/24094723

Digueu-me què us sembla!

E This user is from outside of this forum
      E This user is from outside of this forum
      emma-galera@piano.cat
      wrote last edited by

M'encanten les peces expressives, crec que és lo més important a l'hora de composar. M'agradaria fer-li una interpretació.

xbermusic@piano.catX 1 Reply Last reply
      0
      • E emma-galera@piano.cat

M'encanten les peces expressives, crec que és lo més important a l'hora de composar. M'agradaria fer-li una interpretació.

xbermusic@piano.cat
        wrote last edited by

Emma-Galera Ostres! La veritat és que em faria molta il·lusió!

Seria molt bonic veure com diferents persones interpreten la mateixa partitura, aquesta emprenta que li deixa cada un. Ja en tinc ganes de sentir-la!

1 Reply Last reply
        0
        Reply
        • Reply as topic
        Log in to reply
        • Oldest to Newest
        • Newest to Oldest
        • Most Votes

• Login

• First post
          Last post
        0