Si no ho vaig escoltar malament anit fent zapping, si no has dit a temps i explícitament a Meta (Facebook, Whatsapp, Instagram, Threads) que no vols que utilitzin tot el que saben de tu, o sigui, tot el que has publicat des del primer dia, els teus per...
-
Si no ho vaig escoltar malament anit fent zapping, si no has dit a temps i explícitament a #Meta (Facebook, Whatsapp, Instagram, Threads) que no vols que utilitzin tot el que saben de tu, o sigui, tot el que hi has publicat des del primer dia, els teus perfils, les teves dades personals, etc, Meta ja està aprofitant absolutament tot de tu per alimentar i entrenar la seva IA.
Fa temps que no tinc cap perfil amb ells però entenc que igualment agafen tot el que tenien de mi per la seva #IA. -
Si no ho vaig escoltar malament anit fent zapping, si no has dit a temps i explícitament a #Meta (Facebook, Whatsapp, Instagram, Threads) que no vols que utilitzin tot el que saben de tu, o sigui, tot el que hi has publicat des del primer dia, els teus perfils, les teves dades personals, etc, Meta ja està aprofitant absolutament tot de tu per alimentar i entrenar la seva IA.
Fa temps que no tinc cap perfil amb ells però entenc que igualment agafen tot el que tenien de mi per la seva #IA.@spla i, sincerament, la confiança que tinc en aquestes megacorporacions de que facin el que diuen que faran tendeix a zero, o sigui que...
-
@spla i, sincerament, la confiança que tinc en aquestes megacorporacions de que facin el que diuen que faran tendeix a zero, o sigui que...
@papapep poca confiança tinc també jo que respectin als seus usuaris/productes.
-
Fa temps que no tinc cap perfil amb ells però entenc que igualment agafen tot el que tenien de mi per la seva #IA.@spla abans (parlo del 2010 mes o menys), la meva parella, que tenia facebook, va voler esborrar el seu compte, i havien 2 maneres de fer-ho, una que era la manera que tothom feia servir, que realment no esborrava el compte, si no que l'inutilitzava, i l'altre que era entrant a facebook a través d'un enllaç no accesible desde la pròpia web, era un enllaç "secret" que havies de demanar-los. Aquest mètode sí esborrava per sempre el compte i les seves dades.
Si vas utilitzar el primer, malament. -
@spla abans (parlo del 2010 mes o menys), la meva parella, que tenia facebook, va voler esborrar el seu compte, i havien 2 maneres de fer-ho, una que era la manera que tothom feia servir, que realment no esborrava el compte, si no que l'inutilitzava, i l'altre que era entrant a facebook a través d'un enllaç no accesible desde la pròpia web, era un enllaç "secret" que havies de demanar-los. Aquest mètode sí esborrava per sempre el compte i les seves dades.
Si vas utilitzar el primer, malament.@moribundo doncs vaig fer servir el primer perquè de tant en tant rebo correus de facebook 🫤 això sí, no tenen res de mi des de fa més de 10 anys