D'ara mateix.
-
D'ara mateix. La meva senyora agafa una trucada (del desconegut 919978111):
- Digui?
- Joder, otra que habla en catalán! (i li penja)Aquest 'otra' em fa pensar que anem bé amb el @mantincelcatala. Ni un pas enrere.
-
S spla@mastodont.cat shared this topic
-
- Digui?
- Joder, otra que habla en catalán! (i li penja)Aquest 'otra' em fa pensar que anem bé amb el @mantincelcatala. Ni un pas enrere.
@albertcuesta sempre endavant!
-
- Digui?
@albertcuesta
Contestar sempre en català és un repelent molt potent -
@albertcuesta
Contestar sempre en català és un repelent molt potentNo tenir Window$, ni What$App, ni Chrom€ i parlar català redueix en un 80% la probabilitat de ser víctima d'una estafa.
-
No tenir Window$, ni What$App, ni Chrom€ i parlar català redueix en un 80% la probabilitat de ser víctima d'una estafa.
@isard els catalans tenim el tallafocs de sèrie @j_c69 @albertcuesta
-
No tenir Window$, ni What$App, ni Chrom€ i parlar català redueix en un 80% la probabilitat de ser víctima d'una estafa.
Ara no uso gaire windows, disfruto amb gentoo, librewolf i el gestor dwm o exwm d'emacs. Configurar el portàtil és la meta.
Abans que chrome uso w3m, lynx o eww dins emacs. Librewolf + uBlock.
Whatsapp, l'hauria d'eliminar ja. I telegram també ja m'han inclòs 3 cops en grups de criptobros i finances. La resposta deltachat ho sé.
I ara he de canviar les DNS per les de LibreDNS tot i que no sé si son gaire confiables, tot apunta a que són confiables.
-
Ara no uso gaire windows, disfruto amb gentoo, librewolf i el gestor dwm o exwm d'emacs. Configurar el portàtil és la meta.
Abans que chrome uso w3m, lynx o eww dins emacs. Librewolf + uBlock.
Whatsapp, l'hauria d'eliminar ja. I telegram també ja m'han inclòs 3 cops en grups de criptobros i finances. La resposta deltachat ho sé.
I ara he de canviar les DNS per les de LibreDNS tot i que no sé si son gaire confiables, tot apunta a que són confiables.
-
-
D dgil@mastodont.cat shared this topic