Com creieu que podriem ofendre al nacionals catolicistes a tot arreu dels territoris nyols?
-
Com creieu que podriem ofendre al nacionals catolicistes a tot arreu dels territoris nyols?
Ho dic per què crec que es lo que marca l,estigma de la incapacitat de relacionar-nos com humans, en respecte els llocs de treball, sempre he trobat a tots ells que hi ha una petita vinculació amb aquest, o sigui que no es normal viure a este país y no odiar el sistema polític.
Opinions pls. -
Ho dic per què crec que es lo que marca l,estigma de la incapacitat de relacionar-nos com humans, en respecte els llocs de treball, sempre he trobat a tots ells que hi ha una petita vinculació amb aquest, o sigui que no es normal viure a este país y no odiar el sistema polític.
Opinions pls.Sempre em cago en deu i sa puta mare.
Sempre dic que crec que hauriem de cremar les esglèsies. Que la pedra crema molt bé en aquesta època de l'any.
També els pregunto com poden creure en ser màgics però no creure en unicorns invisibles roses.
O si és normal que gent tan gran encara jugui a vestir titelles.
També els pregunto que si saben que jesus no va neixer al desembre, va nèixer a la rpimavera.
Anem bé per aquí o anava per un altre camí la resposta?
-
Sempre em cago en deu i sa puta mare.
Sempre dic que crec que hauriem de cremar les esglèsies. Que la pedra crema molt bé en aquesta època de l'any.
També els pregunto com poden creure en ser màgics però no creure en unicorns invisibles roses.
O si és normal que gent tan gran encara jugui a vestir titelles.
També els pregunto que si saben que jesus no va neixer al desembre, va nèixer a la rpimavera.
Anem bé per aquí o anava per un altre camí la resposta?
@xorsch
Si anem bé, lo complex d, això es que ni es senten ofesos i sovint trobo que se,ls hauria de qüestionar el dogma en les seves mateixes paraboles, el nostre dogma es més icònic vers als diables i les rondalles, i el fa curós pe massa antic, nomes crec que el monoteisme es autoritari judicial, i crec que s,ha de desbancar aquesta moral, no recordava lo de la primavera, però com també diuen que no hi ha proves de l, existència de Jesus, ho havia relegat -
@xorsch
Si anem bé, lo complex d, això es que ni es senten ofesos i sovint trobo que se,ls hauria de qüestionar el dogma en les seves mateixes paraboles, el nostre dogma es més icònic vers als diables i les rondalles, i el fa curós pe massa antic, nomes crec que el monoteisme es autoritari judicial, i crec que s,ha de desbancar aquesta moral, no recordava lo de la primavera, però com també diuen que no hi ha proves de l, existència de Jesus, ho havia relegatUn dia vaig buscar a internet si jesús va tenir descendencia ja que seguin la lògica si deu i jesus son la mateixa persona que es va engendrar a si mateixa, jesus com a deu hauria engendrat a déu si tingués descendència. No?
Després està si beasty el dimoni escuat de BSD és dimoni o no.
Cercant per internet sobre els casos anteriors en alguns forums no vessaven sang perquè no podien però els insults i les amenaces corrien.
Vaig riure molt.
-
Un dia vaig buscar a internet si jesús va tenir descendencia ja que seguin la lògica si deu i jesus son la mateixa persona que es va engendrar a si mateixa, jesus com a deu hauria engendrat a déu si tingués descendència. No?
Després està si beasty el dimoni escuat de BSD és dimoni o no.
Cercant per internet sobre els casos anteriors en alguns forums no vessaven sang perquè no podien però els insults i les amenaces corrien.
Vaig riure molt.
Una altra anècdota és el recompte de morts per deu i pel dimoni.
Morts per deu 8M de persones aprox.
Morts pel dimoni: 0.Un far de riure quan m'ho comentaven a la feina. Eh! però el dimoni és el dolent i deu el bo.
-
Una altra anècdota és el recompte de morts per deu i pel dimoni.
Morts per deu 8M de persones aprox.
Morts pel dimoni: 0.Un far de riure quan m'ho comentaven a la feina. Eh! però el dimoni és el dolent i deu el bo.
@xorsch és empat, són el mateix.
Les dues cares de la mateixa moneda. -
@xorsch és empat, són el mateix.
Les dues cares de la mateixa moneda.No sé a mi no em fa confiança que hagi matat a la població de Catalunya aprox.
Que en camps de futbol són 66.6 Camps del barça de 1982. (8M/120K)
Jajajaja casualitat.. no ho crec.
-
No sé a mi no em fa confiança que hagi matat a la població de Catalunya aprox.
Que en camps de futbol són 66.6 Camps del barça de 1982. (8M/120K)
Jajajaja casualitat.. no ho crec.
@xorsch això és així perquè no deu ser del Barça
-
@xorsch això és així perquè no deu ser del Barça
@Caelumtangi
Uy com digues això a certs cercles et cauen una de crítiques
@xorsch -
@Caelumtangi
Uy com digues això a certs cercles et cauen una de crítiques
@xorsch