Bon dia a tots!☕😁
-
@GelatDeTramussos Sí, idem.Me les han donat en una altra estació.
@IGVazquez@Caelumtangi @IGVazquez el còmic, molt xulo, però. Es deu poder trobar online? Em faria gràcia tenir-lo!
-
@Caelumtangi @IGVazquez el còmic, molt xulo, però. Es deu poder trobar online? Em faria gràcia tenir-lo!
@GelatDeTramussos no en tinc ni idea si es pot trobar online, no ho he cercat. Els repartien a l'estació. @IGVazquez
-
S spla@mastodont.cat shared this topic
-
Bon dia a tots!
Per uns trens dignes!
@Caelumtangi bon dia tingui (si la Renfe vol).
-
@Caelumtangi bon dia tingui (si la Renfe vol).
@spla Bon dia! cada dia en retard i ens sorprenem quan vé puntual. Hauria de ser al revés.
-
@spla Bon dia! cada dia en retard i ens sorprenem quan vé puntual. Hauria de ser al revés.
@Caelumtangi esperant que es confirmi el traspàs total de Rodalies
-
@Caelumtangi esperant que es confirmi el traspàs total de Rodalies
@spla @Caelumtangi si ens traspassen trens sense dotació econòmica per reparar i posar al dia infraestructures, anirem pel pedregar. Veurem en què queda tot plegat. Soc un escèptic, de moment, amb aquest tema.
-
Bon dia a tots!
Per uns trens dignes!
@Caelumtangi bon dia Sara
-
@spla @Caelumtangi si ens traspassen trens sense dotació econòmica per reparar i posar al dia infraestructures, anirem pel pedregar. Veurem en què queda tot plegat. Soc un escèptic, de moment, amb aquest tema.
@GelatDeTramussos @spla @Caelumtangi
És una manera de desprestigiar l'altre. Et donen una responsabilitat però no els mitjans.
Suposo que han aprofitat l'ocasió per no invertir en manteniment.
-
@GelatDeTramussos @spla @Caelumtangi
És una manera de desprestigiar l'altre. Et donen una responsabilitat però no els mitjans.
Suposo que han aprofitat l'ocasió per no invertir en manteniment.
@xorsch si s'arriba a fer, em jugo un pèsol que molts dels treballadors actuals que no volen el traspàs (van fer vaga quan es va anunciar), faran vagues de braços caiguts per demostrar que Catalunya ho fa pitjor. @GelatDeTramussos @Caelumtangi
-
@xorsch si s'arriba a fer, em jugo un pèsol que molts dels treballadors actuals que no volen el traspàs (van fer vaga quan es va anunciar), faran vagues de braços caiguts per demostrar que Catalunya ho fa pitjor. @GelatDeTramussos @Caelumtangi
This post is deleted! -
This post is deleted!
@xorsch absolutament vital, massa paciència tenim.
-
@Caelumtangi bon dia Sara
@Max_Headroom bon dia!
🥯