M'agrada molt #NodeBB
-
S spla@mastodont.cat shared this topic
-
M'agrada molt #NodeBB. Està molt ben fet, federa i,a més, és molt fàcil d'actualitzar:
git fetch
git reset --hard v4.0.4
./nodebb upgradeFet.
@spla Doncs jo encara no me'n surto (ja de pas provo la federació des de #Mastodont )
-
@spla Doncs jo encara no me'n surto (ja de pas provo la federació des de #Mastodont )
@xbermusic@mastodont.cat diria que és quelcom relacionat amb la resolució inversa del domini però no estic segur. Tot lo altre que hem
mirat ho tens bé. -
@xbermusic@mastodont.cat diria que és quelcom relacionat amb la resolució inversa del domini però no estic segur. Tot lo altre que hem
mirat ho tens bé.@spla sí, ho he traslladat al suport de Elest.io i per increïble que sembli, no se'n surten.
A veure si aviat ho tenim
-
@spla sí, ho he traslladat al suport de Elest.io i per increïble que sembli, no se'n surten.
A veure si aviat ho tenim
@xbermusic@mastodont.cat a veure si hi ha sort! jo gestiono el servidor DNS d'appy.cat per tant vaig afegir-hi la resolució inversa ja d'entrada.
-
@xbermusic@mastodont.cat a veure si hi ha sort! jo gestiono el servidor DNS d'appy.cat per tant vaig afegir-hi la resolució inversa ja d'entrada.