Si el govern de tots no fes servir el futur quan explica què vol fer, deixaria de fer propaganda.
-
Si el govern de tots no fes servir el futur quan explica què vol fer, deixaria de fer propaganda. "Farem", "aplicarem", "treballarem" etc, no és res més que propaganda, cal que diguin "hem fet", "hem
aplicat", etc
Tampoc val per a res dir "hem de reunir-nos". Les reunions sovint no son productives i menys en el cas dels polítics. -
C caelumtangi@mastodont.cat shared this topic
-
Si el govern de tots no fes servir el futur quan explica què vol fer, deixaria de fer propaganda. "Farem", "aplicarem", "treballarem" etc, no és res més que propaganda, cal que diguin "hem fet", "hem
aplicat", etc
Tampoc val per a res dir "hem de reunir-nos". Les reunions sovint no son productives i menys en el cas dels polítics.@spla als seus inicis, molt abans de que es convertís en el pamflet infumable que és ara, vaig prestar força atenció a l'e-noticies, simplement perque el seu director, en la presentació del projecte, va dir que no farien notícies sobre el que els polítics havien DIT, sinó només sobre el que havien FET. I vaig trobar que efectivament això és el que m'interessaria saber... La resta és palla per omplir espais...
-
@spla als seus inicis, molt abans de que es convertís en el pamflet infumable que és ara, vaig prestar força atenció a l'e-noticies, simplement perque el seu director, en la presentació del projecte, va dir que no farien notícies sobre el que els polítics havien DIT, sinó només sobre el que havien FET. I vaig trobar que efectivament això és el que m'interessaria saber... La resta és palla per omplir espais...
@ACartanyaA sí, si els mitjans només parlessin del fets, tindrien temps de sobres per fer periodisme, investigar a fons, dir la veritat peti qui peti...
-
aplicat", etc
Tampoc val per a res dir "hem de reunir-nos". Les reunions sovint no son productives i menys en el cas dels polítics.@spla una reunió, una dieta. Poc productives, dius.
-
D dgil@mastodont.cat shared this topic
-
aplicat", etc
Tampoc val per a res dir "hem de reunir-nos". Les reunions sovint no son productives i menys en el cas dels polítics.@spla Si parlessin del que han fet hi hauria un silenci sepulcral, cosa que seria molt d'agrair.
-
@spla Si parlessin del que han fet hi hauria un silenci sepulcral, cosa que seria molt d'agrair.
@CarlesB i tant, molt d'agrair.