No entenc perquè Junts vota en contra...que no veuen el genocidi?
-
From: @VilaWeb
https://mastodont.cat/@VilaWeb/114909236656342235 -
https://mastodont.cat/@VilaWeb/114909236656342235@spla puc entendre que com a independentistes interessa tenir bona relació amb Israel perquè és dels pocs estats que ens reconeixerien com a Estat independent des del minut 1. Ara bé, com a demòcrates i humanistes no podem mirar cap a un altre costat davant les atrocitats que estan duent a terme i la posició de Junts de suport a Israel s'ha tornat insostenible. @VilaWeb
-
@spla puc entendre que com a independentistes interessa tenir bona relació amb Israel perquè és dels pocs estats que ens reconeixerien com a Estat independent des del minut 1. Ara bé, com a demòcrates i humanistes no podem mirar cap a un altre costat davant les atrocitats que estan duent a terme i la posició de Junts de suport a Israel s'ha tornat insostenible. @VilaWeb
-
@spla puc entendre que com a independentistes interessa tenir bona relació amb Israel perquè és dels pocs estats que ens reconeixerien com a Estat independent des del minut 1. Ara bé, com a demòcrates i humanistes no podem mirar cap a un altre costat davant les atrocitats que estan duent a terme i la posició de Junts de suport a Israel s'ha tornat insostenible. @VilaWeb
-
-
https://mastodont.cat/@VilaWeb/114909236656342235@spla més enllà de la barbaritat del que passa a Israel, i mentre no siguem independents i no es puga tenir una política exterior REAL: ¿perquè cal enfadar-se amb altres Estats? serveix d'alguna cosa esta declaració en un Parlament de fireta com el català (a banda de fotre's un tret al peu)? i, encara més, perquè en uns casos sí i en altres no? amb l'expulsió dels armenis van fer el mateix amb Azerbaidjan? amb la guerra d'Ucraïna, quantes resolucions han fet contra Rússia?
-
@spla més enllà de la barbaritat del que passa a Israel, i mentre no siguem independents i no es puga tenir una política exterior REAL: ¿perquè cal enfadar-se amb altres Estats? serveix d'alguna cosa esta declaració en un Parlament de fireta com el català (a banda de fotre's un tret al peu)? i, encara més, perquè en uns casos sí i en altres no? amb l'expulsió dels armenis van fer el mateix amb Azerbaidjan? amb la guerra d'Ucraïna, quantes resolucions han fet contra Rússia?
@Jacme encara que el Parlament sigui de fireta, el simple fet de no rebutjar un genocidi ja provoca pèrdua important de vots, que entenc que és el que més preocupa a Junts.
-
@Jacme encara que el Parlament sigui de fireta, el simple fet de no rebutjar un genocidi ja provoca pèrdua important de vots, que entenc que és el que més preocupa a Junts.
@spla jo el que veig aquí és que amb esta resolució s'elimina la poca capacitat exterior de Catalunya a Israel, que no té conseqüències reals. España no ho ha fet pas, ni ho farà, i ningú dubta que el Psoe i Sumar son propalestins... Per exemple, pots rebutjar un genocidi i dir pestes del FDLGP del Netanyahu sense tancar l'ambaixada, és el que fan els altres estats.
-
@spla jo el que veig aquí és que amb esta resolució s'elimina la poca capacitat exterior de Catalunya a Israel, que no té conseqüències reals. España no ho ha fet pas, ni ho farà, i ningú dubta que el Psoe i Sumar son propalestins... Per exemple, pots rebutjar un genocidi i dir pestes del FDLGP del Netanyahu sense tancar l'ambaixada, és el que fan els altres estats.
@Jacme jo seria radical, rebuig total, no comprar res d'Israel, tancar ambaixades etc.
-
@Jacme jo seria radical, rebuig total, no comprar res d'Israel, tancar ambaixades etc.
@spla seria una bona opció de pressió si fosses un Estat de veritat. Però mentrestant no li trobo sentit. I la doble vara de mesurar dels nostres polítics em fot bastant (per no dir molt)