Laia Estrada (CUP) va estripar fa poc una foto del rei espanyol i ara ha dimitit.
-
Laia Estrada va estripar fa poc una foto del rei espanyol i ara ha dimitit, abandonant la CUP. Hi ha relació?
@spla Ha dimitit per discrepàncies amb la CUP, cada dia més espanyolista.
-
@spla Ha dimitit per discrepàncies amb la CUP, cada dia més espanyolista.
@CarmePont sí, ho he llegit.
-
@CarmePont sí, ho he llegit.
@spla @CarmePont
Potser la CUP ja no és la
"Candidatura d'Unitat Popular"
i s'ha convertit en la
"Candidatura Unitaria Polivalente"...
🤨
La manca de l'accent obert a la "a" de "Unitaria" té tota la intenció que queda confirmada per el mot "Polivalente" en lloc de "Polivalent", també m'agradaria remarcar la substitució de "Unitat" per "Unitaria" en lloc de "de Unidad", la cosa de Polivalente queda explicada per el mateix significat de la paraula... -
@spla @CarmePont
Potser la CUP ja no és la
"Candidatura d'Unitat Popular"
i s'ha convertit en la
"Candidatura Unitaria Polivalente"...
🤨
La manca de l'accent obert a la "a" de "Unitaria" té tota la intenció que queda confirmada per el mot "Polivalente" en lloc de "Polivalent", també m'agradaria remarcar la substitució de "Unitat" per "Unitaria" en lloc de "de Unidad", la cosa de Polivalente queda explicada per el mateix significat de la paraula...@Max_Headroom @spla Crec que ara mateix està constituïda per persones amb diferent sensibilitat. No sé si marxarà algú més.
-
@Max_Headroom @spla Crec que ara mateix està constituïda per persones amb diferent sensibilitat. No sé si marxarà algú més.
@CarmePont
No em diguis que l'únic partit independentista que queda és el de la Obiols
️
...també està per veure si és independentista de veritat... no acabo de veure clar que un partit feixista pugui ser independentistatot i que són "eixos polítics" diferents (eix dreta/esquerra, eix independentista/edpanyolista)
@spla -
@CarmePont
No em diguis que l'únic partit independentista que queda és el de la Obiols
️
...també està per veure si és independentista de veritat... no acabo de veure clar que un partit feixista pugui ser independentistatot i que són "eixos polítics" diferents (eix dreta/esquerra, eix independentista/edpanyolista)
@spla@Max_Headroom @spla De partits no hi entenc. Normalment no voto o voto nul.
-
@Max_Headroom @spla De partits no hi entenc. Normalment no voto o voto nul.
@CarmePont
Posar una rodanxa de xoriço dins del sobre del vot és vot nul? 🤭
@spla -
@CarmePont
Posar una rodanxa de xoriço dins del sobre del vot és vot nul? 🤭
@spla@Max_Headroom @spla Sí. Però jo normalment faig un dibuixet a la paperina.
-
Laia Estrada va estripar fa poc una foto del rei espanyol i ara ha dimitit, abandonant la CUP. Hi ha relació?
@spla imagino que ho va fer en mode comiat.
No s'entenien feia temps -
@spla imagino que ho va fer en mode comiat.
No s'entenien feia temps@jordiCasas he llegit que és independentista i per això no la volen