El Cafè París de Barcelona maltracta el #català
-
-
C caelumtangi@mastodont.cat shared this topic on
-
@spla que els donguin! 🤬
perquè per més que els hi expliquis en català, no ho entendran.
Opcions: No anar-hi, anar-hi i demanar full de reclamacions, i si surts escaldat, fer una reserva per telèfon i no presentar-s'hi (!
-
@spla que els donguin! 🤬
Opcions: No anar-hi, anar-hi i demanar full de reclamacions, i si surts escaldat, fer una reserva per telèfon i no presentar-s'hi (!
@Caelumtangi cal difondre aquest vídeo perquè els que estimem el català i no ens agrada que a casa nostra ens maltractin no hi anem mai o, si hi anem, que sigui per demanar full de reclamacions i marxar sense deixar-hi ni un cèntim.
Ja s'ho faran. -
@Caelumtangi cal difondre aquest vídeo perquè els que estimem el català i no ens agrada que a casa nostra ens maltractin no hi anem mai o, si hi anem, que sigui per demanar full de reclamacions i marxar sense deixar-hi ni un cèntim.
Ja s'ho faran.@spla ho penso dir a tothom (que conec)!
-
@spla ho penso dir a tothom (que conec)!
-
@spla
Sort que no els ho ha demanat amb francès, haguès vist com unacolleta d,ofendiditus foten cara de llima i s,encorven com a servents barats de la seva manca de capacitats lingüístiques, i no sabria dir jo que fot mes tibantor -
@spla que els donguin! 🤬
This post is deleted! -
Ja s'ho faran. -
@spla que els donguin! 🤬
@Caelumtangi @spla Això de reservar per a una festa d'aniversari de 20 persones i no anar-hi m'agrada molt 🧐
-
@Caelumtangi @spla Això de reservar per a una festa d'aniversari de 20 persones i no anar-hi m'agrada molt 🧐
@electromigracio molts (tots?) et demanen número de mòbil si vols reservar... @Caelumtangi
-
@electromigracio molts (tots?) et demanen número de mòbil si vols reservar... @Caelumtangi
@spla @Caelumtangi si clar, tel inventes. Us han trucat mai abans per confirmar? A mi no.
-
@spla @Caelumtangi si clar, tel inventes. Us han trucat mai abans per confirmar? A mi no.
-
@spla @electromigracio aquí a Cat poques vegades me l'han demanat, i si l'he donat, no m'han trucat mai.
Em desvio una mica del tema:
Això de la reserva als restaurants també és obrir un bon. Quants restaurants fan una previsió d'un servei i molts no es presenten ni anul·len la reserva?
Menys els de certa categoria, que si reserves per internet, et demanen número targeta garantia i si no et presentes aquell dia/hora et cobren una "paga i senyal"...