Algun dia provaré #i3wm amb més seriositat.
-
-
@jordicarsanfoto he provat bspwm a Gentoo i no m'en surto, aconsegueixo només una pantalla en negre amb el cursor del ratolí al centre però que tampoc funciona
-
@jordicarsanfoto he provat bspwm a Gentoo i no m'en surto, aconsegueixo només una pantalla en negre amb el cursor del ratolí al centre però que tampoc funciona
@spla no se com funciona amb Gentoo, pero per fer lo funcionar cal altres aplicacions com fer, dunst, xhkd, polybar, picom, etc
-
@spla no se com funciona amb Gentoo, pero per fer lo funcionar cal altres aplicacions com fer, dunst, xhkd, polybar, picom, etc
@jordicarsanfoto entenc, he d'intentar-ho de nou.
-
@jordicarsanfoto entenc, he d'intentar-ho de nou.
@spla Això d'haver de compilar tot, no és cosa fàcil, està clar
-
@spla Això d'haver de compilar tot, no és cosa fàcil, està clar
@jordicarsanfoto però no és aquest el problema, vaja, no m'ho sembla perquè no va donar cap error.
-
@jordicarsanfoto però no és aquest el problema, vaja, no m'ho sembla perquè no va donar cap error.
@spla A mi al principi em passava una cosa similar. Si no està ben configurat, no funciona. O al menys és la meva experiència
-
@spla A mi al principi em passava una cosa similar. Si no està ben configurat, no funciona. O al menys és la meva experiència
@jordicarsanfoto sí que sembla molt complexe fer que li agradi la configuració...
-
@jordicarsanfoto sí que sembla molt complexe fer que li agradi la configuració...
@spla be, ja saps que tot és paciència Jo al quadern estic pujant la meva configuració per si, jeje.
-
@spla be, ja saps que tot és paciència Jo al quadern estic pujant la meva configuració per si, jeje.
@jordicarsanfoto vaig provar la de @moribundo i res, pantalla negre
-
@spla @moribundo pots provar la meva si et sembla
-
@spla @moribundo pots provar la meva si et sembla
@jordicarsanfoto d'acord @moribundo
-
@spla bspwm es un entorn per ferse'l, es a dir, no dona res per fet, que es el que a mi m'agrada.
La pantalla en negre amb el cursor al mig significa que funciona, perquè això es bspwm, l'has de completar.
Posa polybar com a barra (o tint2, lemonbar, la que vulguis).
Posa un fons amb feh (o hsetroot o nitrogen)
Posa un menú com jgmenu (opcional)
Posa sxhkd com a sistema per a keybinding i ja ho tindràs. @jordicarsanfoto -
@spla bspwm es un entorn per ferse'l, es a dir, no dona res per fet, que es el que a mi m'agrada.
La pantalla en negre amb el cursor al mig significa que funciona, perquè això es bspwm, l'has de completar.
Posa polybar com a barra (o tint2, lemonbar, la que vulguis).
Posa un fons amb feh (o hsetroot o nitrogen)
Posa un menú com jgmenu (opcional)
Posa sxhkd com a sistema per a keybinding i ja ho tindràs. @jordicarsanfoto@moribundo gràcies @jordicarsanfoto