Tots els governs, institucions, organismes etc haurien de tenir servidor propi en el #fedivers.
-
Tots els governs, institucions, organismes etc haurien de tenir servidor propi en el #fedivers.
Per a missatgeria instantània, res de Whatsapp, Telegram o Signal...servidor #chatmail propi per a #DeltaChat.
Tenen les eines adients a l'abast, molt més segures i barates. -
Per a missatgeria instantània, res de Whatsapp, Telegram o Signal...servidor #chatmail propi per a #DeltaChat.
Tenen les eines adients a l'abast, molt més segures i barates.@spla jo treballo per a una administració. Ho he plantejat de vegades, però ningú hi està interessat, sempre hi ha un munt d'excuses proGAFAM.
Ep, començant pels companys del departament d'informàtica, eh? No són només els polítics... -
@spla jo treballo per a una administració. Ho he plantejat de vegades, però ningú hi està interessat, sempre hi ha un munt d'excuses proGAFAM.
Ep, començant pels companys del departament d'informàtica, eh? No són només els polítics...@socjo lògic, els informàtic son els que més tenen a perdre, miren només per la seva butxaca.
-
@socjo lògic, els informàtic son els que més tenen a perdre, miren només per la seva butxaca.
-
@socjo lògic, els informàtic son els que més tenen a perdre, miren només per la seva butxaca.
@spla per la seva butxaca? no ho entenc, perdona. Són treballadors amb una nòmina, igual que els altres.
-
@spla per la seva butxaca? no ho entenc, perdona. Són treballadors amb una nòmina, igual que els altres.
@socjo sí, a la nómina em referia però no només, molts només saben el que toquen a la empresa, si els treus d'aquí no en saben més i es quedarien probablement sense feina o haurien de reciclar-se aprenent coses noves amb el perill de perdre l'estatus actual.
-
Tenen les eines adients a l'abast, molt més segures i barates.@spla què ho deu fer que tota l’adiministració subcontracti serveis al núvols de microsoft, quan això és més car i més arriscat per la privacitat de les dades? La qüestió és que ni ERC ni Junts ni PSC difereixen en res quant aquest sense sentit.
-
@spla què ho deu fer que tota l’adiministració subcontracti serveis al núvols de microsoft, quan això és més car i més arriscat per la privacitat de les dades? La qüestió és que ni ERC ni Junts ni PSC difereixen en res quant aquest sense sentit.
@pomubieng les comissions sucoses suposo.
-
@socjo sí, a la nómina em referia però no només, molts només saben el que toquen a la empresa, si els treus d'aquí no en saben més i es quedarien probablement sense feina o haurien de reciclar-se aprenent coses noves amb el perill de perdre l'estatus actual.
-