Un altre article decebedor, el titular promet però l'article no acaba bé, dient que cal seguir a Twitter.
-
Un altre article decebedor, el titular promet però l'article no acaba bé, dient que cal seguir a Twitter.
El titular sembla un pesca clics.
https://mastodont.cat/@elpuntavui/113995557748877341@spla Tinc blocat El Punt Avui des que van publicar una entrevista a la nazi de la Sílvia Orriols.
-
@spla Tinc blocat El Punt Avui des que van publicar una entrevista a la nazi de la Sílvia Orriols.
@miquelmt doncs crec que serà entrevistada aviat a Catalunya Ràdio, en el programa del Ulstrell.
-
@miquelmt doncs crec que serà entrevistada aviat a Catalunya Ràdio, en el programa del Ulstrell.
@spla No fotis! A la merda el cordó sanitari a l'extrema dreta!
-
@spla No fotis! A la merda el cordó sanitari a l'extrema dreta!
@miquelmt bé, tots els mitjans porten temps posant el micro a Vox...el seu nas ja no olora res.
-
@miquelmt bé, tots els mitjans porten temps posant el micro a Vox...el seu nas ja no olora res.
@spla "L’entrevistem com a alcaldessa de Ripoll a les portes d’una moció de censura". Dessintonitzaré Catalunya Ràdio igual que he blocat El Punt Avui per tot arreu!
-
@spla "L’entrevistem com a alcaldessa de Ripoll a les portes d’una moció de censura". Dessintonitzaré Catalunya Ràdio igual que he blocat El Punt Avui per tot arreu!
@miquelmt fa temps que no escolto Catalunya Ràdio, des de la Terribas
-
@miquelmt fa temps que no escolto Catalunya Ràdio, des de la Terribas
@spla Jo sols quan vaig en cotxe, vaig passant de Catalunya Ràdio a RAC1. Em sembla que a partir escoltaré música!
-
@spla Jo sols quan vaig en cotxe, vaig passant de Catalunya Ràdio a RAC1. Em sembla que a partir escoltaré música!
@miquelmt és una bona idea! total, per escoltar notícies que totes son dolentes és millor no fer-ho.
-
El titular sembla un pesca clics.
https://mastodont.cat/@elpuntavui/113995557748877341@spla els periodistes que no volen marxar de X és perquè viuen dels seguidors que hi tenen, i és un argument que puc entendre perquè tots ens hem de guanyar el pa, però que no intentin amagar-ho amb excuses sobre "cal ser-hi" i "informació d'emergència" perquè els fa vergonya reconèixer la veritat...
-
@spla els periodistes que no volen marxar de X és perquè viuen dels seguidors que hi tenen, i és un argument que puc entendre perquè tots ens hem de guanyar el pa, però que no intentin amagar-ho amb excuses sobre "cal ser-hi" i "informació d'emergència" perquè els fa vergonya reconèixer la veritat...
@urixturing exactament, és una excusa.