Molta tecnologia i moltes IA però et segueixen posant l'adhesiu de la ITV en el vidre.
-
@spla jo crec que això arribarà.
@veler ja triguen 🫤
-
@veler ja triguen 🫤
@spla potser un coll de botella sigui la poca o nuŀla digitalització d'algunes estacions de ITV. A més hi havia problemes de saturació en les cites, amb la qual cosa no podies passar la ITV dins el termini que et corresponia. Així molts titulars resultarien multats injustament.
-
@spla potser un coll de botella sigui la poca o nuŀla digitalització d'algunes estacions de ITV. A més hi havia problemes de saturació en les cites, amb la qual cosa no podies passar la ITV dins el termini que et corresponia. Així molts titulars resultarien multats injustament.
@veler s'hauria d'analitzar bé però imagino que no tenen pressa en modernitzar res quan estan forrant-se com és ara.
-
Molta tecnologia i moltes IA però et segueixen posant l'adhesiu de la ITV en el vidre. Podrien controlar-ho amb la matrícula.
@spla Tot això ja està automatitzat. A la app espanyola de "Mi carpeta ciudadana" ja surten les teves properes ITV.
Jo penso que l'enganxina serveix als Mossos per identificar ràpidament ja que es basen en colors.
-
@veler s'hauria d'analitzar bé però imagino que no tenen pressa en modernitzar res quan estan forrant-se com és ara.
This post is deleted! -
Molta tecnologia i moltes IA però et segueixen posant l'adhesiu de la ITV en el vidre. Podrien controlar-ho amb la matrícula.
@spla Sí, això de l'adhesiu deu n'hi do ...
jo el que em pregunto és; si et baixes l'App Mi DGT tens el carnet de conduir digital, però si et paren amb el cotxe, serveix? O has d'ensenyar el carnet físic? -
@spla Has de poder ser multat pel guardia civil garrulo de Vila Cuerno de Abajo
-
jo el que em pregunto és; si et baixes l'App Mi DGT tens el carnet de conduir digital, però si et paren amb el cotxe, serveix? O has d'ensenyar el carnet físic?This post is deleted! -
jo el que em pregunto és; si et baixes l'App Mi DGT tens el carnet de conduir digital, però si et paren amb el cotxe, serveix? O has d'ensenyar el carnet físic?@Caelumtangi no cal portar el carnet fisic, l'app serveix perfectament perquè és la DGT.
-
This post is deleted!
-
@spla Tot això ja està automatitzat. A la app espanyola de "Mi carpeta ciudadana" ja surten les teves properes ITV.
Jo penso que l'enganxina serveix als Mossos per identificar ràpidament ja que es basen en colors.
@maquinari_cat sí, ja t'avisen amb temps mitjançant diverses apps. El tema del adhesiu de la ITV és que em sembla prehistòric.
-
@Caelumtangi no cal portar el carnet fisic, l'app serveix perfectament perquè és la DGT.
@spla d'acord, gràcies!
-
@spla d'acord, gràcies!
@Caelumtangi i ara! de res
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
@spla Has de poder ser multat pel guardia civil garrulo de Vila Cuerno de Abajo
@xavi doncs així sí, endavant