Resulta que l'aire més brut de la península el tenim a Catalunya.
-
-
Doncs sí, tenim una bona merda amb l'aire de la plana de Vic, Barcelona i àrea metropolitana i, pel que sembla també, Lleida.
Aquesta última no la coneixia. -
@spla trobo que a Saragossa tampoc se n'estan de res...
-
@spla trobo que a Saragossa tampoc se n'estan de res...
@Furetino fent zoom es veu que és Lleida.
-
Doncs sí, tenim una bona merda amb l'aire de la plana de Vic, Barcelona i àrea metropolitana i, pel que sembla també, Lleida.
Aquesta última no la coneixia.@ssanf01 i passa sovint
-
@spla bueno el mapa de contaminació d’apple es conegut per calcular arees incorrectes (tot i que no va mal encaminat)
-
@spla bueno el mapa de contaminació d’apple es conegut per calcular arees incorrectes (tot i que no va mal encaminat)
@pswsm em diuen que el de Google mostra el mateix
-
@pswsm em diuen que el de Google mostra el mateix
@spla desconec el de google, i desconec si utilitzen la xarxa de mesura de la gene o alguna estatal o ves a saber
-
@Furetino fent zoom es veu que és Lleida.
@spla
Haurem de treure els sensors, són uns impertinents. -
@spla desconec el de google, i desconec si utilitzen la xarxa de mesura de la gene o alguna estatal o ves a saber
@spla veig que el mapa d’apple utilitza la api de qualitat d’aire google hahahahaha
suposo que per això mostren el mateix
-
@spla veig que el mapa d’apple utilitza la api de qualitat d’aire google hahahahaha
suposo que per això mostren el mateix
@pswsm l'app diu:
"Air quality and fire polygons data provided by Breezometer"
-
@spla les pluges del cap de setmana ho arreglen. Portem masses dies d'anticicló. Clar que l'ideal seria que no tinguéssim contaminació ni amb el bon temps
-
@spla les pluges del cap de setmana ho arreglen. Portem masses dies d'anticicló. Clar que l'ideal seria que no tinguéssim contaminació ni amb el bon temps
@JosepSalavedra em pregunto on va a parar aquesta contaminació quan plou...al terra?
-
@JosepSalavedra em pregunto on va a parar aquesta contaminació quan plou...al terra?
@spla no sóc meteoròleg però suposo que part al terra (un cas extrem seria la pluja àcida prop de centrals tèrmiques) i l'altre es "dilueix" amb l'aire nou que porta el vent. Quan plou normalment hi ha més moviment a l'atmosfera.