Abans dels 16 anys no s'hauria de tenir mòbil.
-
-
N neuspcirera@mastodont.cat shared this topic
-
This post is deleted! -
This post is deleted!
@nan no sembla bo que els mòbils els distreguin quan haurien d'estar centrats en l'educació.
-
@spla
Depen de l, ús, però soc anarquista no puc pas prohibir, ho tinc super inclòs al dogma🤫 -
@nan no sembla bo que els mòbils els distreguin quan haurien d'estar centrats en l'educació.
-
@spla
Depen de l, ús, però soc anarquista no puc pas prohibir, ho tinc super inclòs al dogma🤫@Kaiz bé, si no es compra un mòbil pels fills no estàs prohibint res, els estàs educant bé.
-
-
@Kaiz bé, si no es compra un mòbil pels fills no estàs prohibint res, els estàs educant bé.
@spla
Li pot comprar un tiet o sa mare com va ser el meu cas, i com ho vai afrontar, ensenyant-li tot un món de consoles i ordinadors, va ser absorbent, si, ha creat consciència crítica, també, però soc científic a casa meva la filosofía i la critica a la moral son el pa de cada conversa. -
@spla
Això es que lo que els ensenyen no es interessant, he fet poc de professor, però accepto que es un treball ingent on has d,estar en comunicació constant en una colla de bergants que ni tan sols volen entendre res del que els ho estàs dient, i per esta raó penso que la solució real es reforçar el professorat.
@nan -
@spla
Això es que lo que els ensenyen no es interessant, he fet poc de professor, però accepto que es un treball ingent on has d,estar en comunicació constant en una colla de bergants que ni tan sols volen entendre res del que els ho estàs dient, i per esta raó penso que la solució real es reforçar el professorat.
@nan -
-
-
-
@spla el meu de 12 en té però el té molt restringit, només per a telefonar a la família i algun amic. No té xarxes socials, bàsicament el té per a què sa mare o jo puguem parlar amb ell directament quan no estem amb ell.
Per mi no en tindria però les circumstàncies són les que són... -
@spla el meu de 12 en té però el té molt restringit, només per a telefonar a la família i algun amic. No té xarxes socials, bàsicament el té per a què sa mare o jo puguem parlar amb ell directament quan no estem amb ell.
Per mi no en tindria però les circumstàncies són les que són...@Dani em sembla molt assenyat.
-
@spla prohibít fins els 18!
-
@spla prohibít fins els 18!
@Caelumtangi
Prohibit fins als 72, i a la feina també.
@spla -
@Caelumtangi
Prohibit fins als 72, i a la feina també.
@spla@Caelumtangi
I res de buscar, lios amb estranys, ni mirar cosetes d,estes xorres de moure culs, ni penjar lo bé que menjes, ni lo tranquil que estàs, ni lo bònic que es el món que no pots disfrutar, que sembla que us agradi només mirant-vos el melic
@spla -
@Caelumtangi
I res de buscar, lios amb estranys, ni mirar cosetes d,estes xorres de moure culs, ni penjar lo bé que menjes, ni lo tranquil que estàs, ni lo bònic que es el món que no pots disfrutar, que sembla que us agradi només mirant-vos el melic
@spla -
@spla A favor. Tot i que la qüestió no és tenir o no tenir, sinó l'acompanyament i educació de pares i de familiars.