Em segueix semblant molt poc lògic com federa #Akkoma.
-
remenca@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla Sense entrar en si sí o no (que probablement estaria d'acord), llavors és bo que la W3C o qui sigui que ha definit el protocol actual ho decideixi? Al final algú haurà de definir algo i prendre una decisió. Perquè no deixar-ho en mans de l'usuari?
-
spla@mastodont.catreplied to remenca@mastodont.cat last edited by
@remenca ja ho hem comentat abans, diverses persones van definir el protocol i la W3C el va fer estàndard. Tothom del fedivers ho hem acceptat com és i ens sembla genial. Res a dir.
-
@spla Que la gent ho hagi acceptat és ortogonal amb si és bona idea o no. De la mateixa manera, que ho hagi decidit institucions molt importants també és irrellevant en relació amb sí és bona idea o no.
-
@remenca és una excel·lent idea perquè son els usuaris qui decideixen. No cal seguir menjant-nos l'olla
-
@spla quan vulguis ho deixem, però segueixo sense estar convençuts. Els usuaris no poden decidir a qui seguir perquè no tenen la informació necesaria, que és qui hi ha al fedivers. Jo crec que està molt bé com està i per això corro per aquí, però segueixo pensant que es podria millorar amb algorismes i que l'usuari seguís sent qui decideix, només que ajudat per l'algorisme.
-
@remenca anima't a crear-lo!
-
@spla la veritat és que ho he pensat uns quants cops, quan tingui una mica més de temps crec que m'hi posaré
-
@remenca quan el tinguis pots proposar-ho als desenvolupadors
-
@spla segurament te'l proposi abans a tu per a enxufar-lo al app.py aquell que estaves fent, hahahah
-
@remenca
appy necessita ser 100% compatible amb l'API de Mastodon per a funcionar perquè aprofito la multitud d'apps que té. -
@spla suposo que es pot muntar alguna cosa que sigui compatible. Al final l'únic que cal és demanar llistes de seguidors i seguits i els toots dels usuaris. Però parlo per parlar perquè no tinc ni idea de com funciona.
-
@remenca aprendre ActivityPub és complexe, hi ha molta cosa a dominar. El simple fet que si no signes les teves activitats (http signature) que envies a altres servidors, aquests t'ignoren per complet, ja és un tema molt complexe.