Disculpeu;
-
Disculpeu;
Ara ja sé una cosa més, la diferència entre IMAP i POP3.
Ahir Delta Chat em va preguntar quina opció volia, i a l'atzar (pròpia ignorancia) vaig elegir per intuïció IMAP. Penso que ho vaig fer bé, però ja em direu. -
spla@mastodont.catreplied to caelumtangi@mastodont.cat last edited by
@Caelumtangi IMAP et descarrega els correus al teu programa o aplicació de correu i et permet tenir altres apps i fer el mateix: totes veuen tots els correus perquè IMAP no els esborra del servidor.
POP3 sí que els esborra quan es descarreguen a la app o programa, per tant una segona app ja no els podria descarregar perquè no hi hauria res pendent. -
caelumtangi@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla Gràcies!
-
@Caelumtangi de res! jo sempre IMAP
-
qualcu@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla @Caelumtangi gràcies, jo tampoc ho sabia. Pensava que depenent del servidor, havies de triar un o l'altre.
I que l'esborrat de correus depenia de la configuració del client de correu
-
spla@mastodont.catreplied to qualcu@mastodont.cat last edited by
@qualcu de res! @Caelumtangi
-
caelumtangi@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla No em va fallar la intuïció
Vull esbrinar el perquè se'm queden els correus del meu compte Gmail a la safata de sortida. Vaig configurar el meu "compte nou" de Delta Chat a Gmail, però em surt un error a l'hora d'enviar.
Penso (sense saber-ne) que potser no sincronitza de forma correcta Gmail Delta Chat. -
@Caelumtangi encara no m'hi he posat però crec entendre que cal compartir les claus públiques per a xifrar la interacció amb correus externs.
-
caelumtangi@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by caelumtangi@mastodont.cat
@spla sí, he vist lo de les claus, però no ho he fet.
També penso que en l'apartat Preferències/Avançat/Contrasenya i Compte : es podria canviar manual l'adreça del correu electrònic i la contrasenya (ambues ja existents) i potser podríem rebre i enviar sense problemes... -
caelumtangi@mastodont.catreplied to isard@mastodont.cat last edited by
-
cortsenc@mastodon.economiasocial.orgreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla @Caelumtangi ostres, jo em pensava que la gràcia de #DeltaChat era que el servidor no guardava res un cop entregar. Clar, no havia pensat que passava quan tens 2 apps que s'han de descarregar els missatges. Llavors al final depèn del protocol de mail que utilitzis. Llavors si fas IMAP, el servidor si que guarda info dels missatges, no?
-
spla@mastodont.catreplied to cortsenc@mastodon.economiasocial.org last edited by
@cortsenc això dels correus externs és delicat, cal configurar-los bé per a que siguin també xifrats i Delta Chat estigui content amb ells. @Caelumtangi